Industry Wire

Geplaatst door XS2TheWorld

Slechts twee Nederlandse inzendingen scoren bij de categorie Mobile op de Cannes Lions Awards 2012

XS2TheWorld, een mobile marketing bureau en Yune een creative content company zijn de enige Nederlandse bureau’s die op de shortlist zijn beland voor de eerste prestigieuze Cannes Lions Awards in de categorie Mobile. Het gaat om de NS Koninklijk Wachtkamers applicatie die zij in opdracht van de NS hebben bedacht en ontwikkeld.

De hele case en het werk kan bekeken worden op http://www.xs2theworld.com/en/our-work/ns.

De Adformatie en de Reclameweek schreven hier over:  http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/nederland-doet-nauwelijks-mee-op-mobile/ en http://www.reclameweek.nl/bureau-nieuws/cannes-nog-weinig-oranje-bij-mobile-(20390).html

Een ander project wat door XS2 is ontwikkeld (dit keer in opdracht van Movement voor Coca Cola) is The Coca Cola My Beatmaker applicatie voor the Olympische Spelen in Londen 2012. De applicatie is een onderdeel van een complete mobiele campagne en strategie (zoals SMS, Mobile Web en apllicaties), welke door Movement is ontworpen en door XS2 is ontwikkeld. Deze campagne is ook op de shortlist voor best integrated campaign led by mobile beland. Om meer te weten komen over deze case en het werk ga naar http://www.xs2theworld.com/en/our-work/coca-cola-london-beatmaker.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht