Geplaatst door Samsung

Smartphone gerepareerd terwijl je wacht

Schiphol, 25 mei 2018 – Vandaag opent Samsung een Service Center in Rotterdam. Je kunt hier terecht voor reparaties van je Samsung smartphone of tablet. Terwijl je wacht óf winkelt zorgen de technici ervoor dat je toestel weer werkt. De meeste reparaties kunnen binnen een uur worden uitgevoerd. Ook al je vragen over je smartphone kun je stellen in het Service Center. Of het nu gaat over de instellingen, het maken van een back-up of het beste reparatieadvies, de consultants nemen alle tijd voor je en geven persoonlijk advies. Het Service Center is gevestigd aan de Vuurplaat op de Rotterdamse Kop van Zuid en is zowel met het OV als per auto goed bereikbaar. Na positieve ervaringen van klanten met het Samsung Service Center in Amsterdam, is de Rotterdamse vestiging het tweede Service Center dat Samsung in Nederland opent.

“Consumenten zijn altijd op zoek naar dienstverlening die problemen snel en zonder veel moeite oplost, blijkt uit onderzoek van PWC. Daarom openen we vandaag in Rotterdam ons tweede Service Center van Nederland”, zegt Daan van der Mijden, Director Customer Service bij Samsung Nederland. “Op basis van onze ervaringen in Amsterdam verwachten we hier maandelijks ruim 400 mensen te helpen met de reparatie van hun toestel. In aanvulling hierop zullen we in Rotterdam elke maand honderden mensen persoonlijk advies geven. Zo maken wij het dagelijks leven leuker en gemakkelijker met nieuwe technologie én de beste service.”

Eersteklas service is de essentie van de Service Centers van Samsung. De consultants nemen alle tijd en leggen precies uit wat de mogelijkheden van je toestel zijn. Ook kun je in het Service Center terecht voor diverse accessoires om nog meer uit je smartphone te halen, zoals hoesjes, opladers en headphones.

In het Service Center worden toestellen zowel binnen als buiten de garantieperiode gerepareerd. Vindt een reparatie plaats binnen de garantieperiode, dan behoud je de garantie. Als je je toestel buiten de garantie laat repareren, dan voeren de technici de reparatie uit tegen schappelijke prijzen. Als je smartphone niet meer te repareren is, dan kun je je oude smartphone inruilen bij het Service Center. Bij inlevering van de oude smartphone schaf je een nieuw toestel aan voor een gunstige prijs.
Het Samsung Service Center vind je aan Vuurplaat 475 in Rotterdam.

Over Samsung Electronics
Samsung Electronics inspireert mensen en creëert de toekomst met vernieuwende ideeën en technologieën. Wij zijn toonaangevend in de wereld van TV’s, smartphones, wearables, tablets, huishoudelijke apparaten, netwerksystemen, geheugen, systeem-LSI, gieterij en LED-oplossingen. Het laatste nieuws, artikelen en persmateriaal vind je op Samsungs Newsroom op http://news.samsung.com/nl en onze blogs Discover en Evolve.