Social Enterprise Fawaka kiest Rise voor nieuwe merkidentiteit.

Amsterdam – Fawaka, een toonaangevende organisatie in primair en voortgezet onderwijs, gaat nieuwe samenwerking aan met creative impact agency Rise. Focus is gericht op het herpositioneren van de merkidentiteit en het versterken van de positie binnen het educatieve landschap, van leerling tot leerkracht.
Fawaka werkt aan een wereld met zelfredzame ondernemende wereldburgers, waar inclusief en duurzaam handelen de norm is. Met vernieuwende educatieve programma’s op het gebied van duurzaam ondernemerschap en een inclusieve en wereldse invulling van burgerschapsonderwijs met WereldBurgerschap is Fawaka een positieve pionier.
Het doel van de samenwerking met Rise is om een frisse, inspirerende merkidentiteit te creëren die de essentie van Fawaka’s missie uitstraalt: Jongeren aanwakkeren om hun talenten te ontdekken en om actieve, bewuste en passende bijdragen te leveren voor een duurzamere samenleving.
Thiemo, Directeur van Fawaka, licht de keuze voor Rise toe: “Voor Fawaka is het belangrijk een klik te hebben met een samenwerkingspartner op de visie: wat voor wereld willen we achterlaten voor de komende generaties? We hebben gekozen voor Rise omdat hun waarden heel goed aansluiten bij de impact die we beogen. Verder is het natuurlijk heel fijn dat Rise veel ervaring heeft met merken die streven naar maatschappelijke en duurzame impact, zodat ze ons ook daarin goed begrijpen.”
Rise: “Fawaka’s toewijding aan het vormen van jonge leiders en ondernemers die bewust zijn van hun omgeving, past perfect bij onze missie. We zijn nu, na het doorlopen van een strategisch merktraject, bezig om de nieuwe visuele identiteit te finetunen die even dynamisch en inspirerend is als de jongeren die Fawaka bereikt.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.