Geplaatst door De Telefoongids BV

Social local search community helpt Rotterdam te ontdekken

Tupalo.com, de grootste social local search community van Europa, lanceert officieel in Rotterdam. De van oorsprong Oostenrijkse community werkt in Nederland nauw samen met De Telefoongids BV. Tupalo.com heeft duizenden reviews over Rotterdamse spots en wordt bezocht door meer dan een half miljoen Nederlandse gebruikers per maand.

Tupalo.com is het ideale platform om lokale bedrijven – restaurants, kapsalons, garages, huisartsen – te vinden, beoordelen en delen. Na de officiële lancering in Rotterdam zal de community in meer steden in Nederland uitrollen. Tupalo.com kiest voor Rotterdam als startpunt van haar Nederlandse avontuur omdat juist in deze stad een gids nodig is. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de hoofdstad, waar de leukste uitgaansgelegenheden meer bekend zijn en gunstiger lijken te liggen.

De komende maanden focust Tupalo.com zich op het versterken van de Rotterdamse community en op het claimen van een positie als betrouwbare gids voor zowel Rotterdammers als toeristen door een platform te bieden vol user generated content.

Mike Borras, mede-oprichter van Tupalo.com: ”Rotterdam is wereldwijd bekend om haar bloeiende artistieke scene en het bruisende nachtleven. Als bedrijf dat de relaties tussen consumenten en lokale bedrijven bevordert, weten we dat de komst van Tupalo.com in Rotterdam organisaties helpt de verbinding te vinden met hun klanten en fans.”

Joris van Oers, CEO De Telefoongids BV: “Onze onderneming heeft een rijke en lange historie in het verbinden van mensen en bedrijven. De strategie van Tupalo.com sluit hier erg goed bij aan.” Aldus Van Oers.

Op Tupalo.com ontdekken, beoordelen en delen 4 miljoen gebruikers wereldwijd elke maand de beste lokale bedrijven. Tupalo.com is opgericht in 2007 en heeft bloeiende communities in o.a. Oostenrijk, Nederland, Polen, Denemarken, Finland, Zweden, de Verenigde Staten. Tupalo.com is een strategische partner van European Directories, het vooraanstaande pan-Europese local search en lead generation bedrijf. Kijk voor meer informatie op http://tupalo.com/en/blog