Start eerste 3D franchise Nederland door MakerPoint

Een jaar geleden opende in Arnhem de eerste MakerPoint 3D Concept Store voor consumenten en professionals. Onder het motto ´Everyone is a Maker´, kan iedereen bij MakerPoint 3D printers, 3D scanners en 3D lifestyle producten zien, aanraken, gebruiken, personaliseren en kopen. MakerPoint heeft daarnaast ook een online 3D winkel.

Succesvol concept
Het MakerPoint concept is zeer succesvol: klanten uit heel Nederland wisten het afgelopen jaar de winkel in Arnhem te vinden en waarderen de persoonlijke, vakkundige wijze waarop ze geholpen worden bij de keuze van de juiste 3D-printer of 3D-scanner. Binnen één jaar opende dan ook een tweede winkel in Eindhoven en is het concept inmiddels doorontwikkeld tot een complete franchiseformule.

Opening MakerPoint Maastricht

De eerste franchisenemer opent deze week een MakerPoint 3D Concept Store in Maastricht. Na een feestelijke opening voor pers en genodigden donderdagavond, opent de winkel vrijdag 7 november voor het publiek.