Geplaatst door StoryTEQ

StoryMail vanaf nu StoryTEQ – The Personal Video Company

Per 1 mei 2017 gaat StoryMail verder onder de naam StoryTEQ. De wijziging komt voort uit de snelle ontwikkeling van de organisatie en aanbod naar de markt.

Founder Ab Talmon: “We hebben een prachtig portfolio met krachtige merken. Over de afgelopen periode hebben we veel meer services ontwikkeld, waardoor “mail” onrecht doet aan alle mogelijke distributievormen voor gepersonaliseerde video’s. TEQ verwijst naar ons software platform waarmee we onze klanten helpen personal video’s makkelijk en snel te verspreiden over online kanalen. Daarnaast zit EQ in de naam, de term die naadloos aansluit bij onze kreet: Go Digital, Stay Human!”.

Het verhaal van StoryTEQ

In 2004 begon het experimenteren met gepersonaliseerde video’s. Dit vertaalde zich naar StoryMail waarbij gepersonaliseerde video voornamelijk per email werd gedistribueerd. Anno 2017 zijn de distributiemogelijkheden gigantisch toegenomen en is het StoryMail platform in staat hier succesvol gebruik van te maken. De missie is sinds die tijd ongewijzigd: alle online video’s zo relevant en persoonlijk mogelijk te maken.

StoryMail is inmiddels uitgegroeid tot een personal video advertising company, met vestigingen in Nederland en Engeland. Dagelijks wordt ervoor en met vele klanten gewerkt aan succesvolle personal video toepassingen uiteenlopen van social campagnes, geïntegreerde oplossingen binnen customer journeys of programmatic advertising toepassingen. Vanaf vandaag zal StoryMail verder gaan als StoryTEQ met dezelfde missie: alle online video’s zo persoonlijk en relevant mogelijk maken.