Geplaatst door Lubbers De Jong

Storytellers in de spotlight met OnBrand Video Awards

AMSTERDAM, 3 augustus – Techbedrijf Bynder en CreativeMornings/Amsterdam gaan wereldwijd op zoek naar het bedrijf met de allerbeste brand storytelling. De OnBrand Video Awards worden het podium voor brand managers en marketeers die met de storytelling van hun bedrijf uitblinken. De prijzen worden op 12 oktober uitgereikt tijdens OnBrand ’17.

“Storytelling is een integraal onderdeel van iedere succesvolle brandstrategie,” aldus Lidia Lüttin, CMO van Bynder. “Toch zie je bij grote prijzen als de World Branding Awards dat de waarde en bekendheid van een merk zwaar meewegen. Onder de winnaars zie je ook namen die helemaal niet zo sterk zijn in branding – ze zijn vooral heel succesvol als bedrijf. Met de OnBrand Video Awards willen we juist specifiek aandacht besteden aan merken die vooral uitblinken op het gebied van storytelling en branding.”
Vakjury en publieksprijs
“Deelnemers kunnen met videocases meedingen naar de prijzen,” aldus Lüttin. “Inzendingen zullen zowel door een vakjury als door het publiek worden beoordeeld. De winnaar van de vakjuryprijs nodigen we uit voor een volledig verzorgde reis naar OnBrand ’17.”
Jokin Zunzunegui van CreativeMornings/Amsterdam: “Samen met Bynder willen we gelijkgestemden samenbrengen en internationaal talent de aandacht geven die het verdient. We kijken uit naar de samenwerking.”
Meedoen aan de OnBrand Video Awards kan tot 1 september. Meer informatie is hier te vinden.
OnBrand ’17: Beyond
Locatie: SugarCity | Sugarcity Ring | 1165 MJ Halfweg
Datum: donderdag 12 oktober 2017
Dit persbericht is ook online te vinden.
Over Bynder
Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) helpt marketeers om afbeeldingen, video’s en documenten te vinden en delen. Meer dan 250.000 brand managers, marketeers en creatieve makers van ruim 450 bedrijven als PUMA, innocent drinks en KLM Royal Dutch Airlines gebruiken Bynder. Hiermee worden projecten real-time bewerkt en goedgekeurd, worden bedrijfsbestanden geordend en wordt de juiste content met een druk op de knop beschikbaar gemaakt voor anderen.
Bynder werd in 2013 opgericht door CEO Chris Hall. Het hoofdkantoor is in Amsterdam en verder zijn er kantoren in Boston, London, Barcelona, Rotterdam en Dubai. Voor meer informatie, kijk op www.bynder.com of volg Bynder op Twitter via @bynder.
Over OnBrand
OnBrand brengt als toonaangevende Europese brandinggemeenschap marketeers van over de hele wereld samen. OnBrand magazine en de jaarlijkse events zetten de toon op het gebied van branding, met ongefilterde en vernieuwende inzichten van de meest innovatieve spelers uit de branche. OnBrand wordt mogelijk gemaakt door Bynder.
OnBrand ’17 is een brandingevent in Amsterdam, waar marketeers van over de hele wereld strategieën, best practices en waardevolle inzichten delen. Voor meer informatie, kijk op www.onbrand.me/17.