Industry Wire

Geplaatst door SuperHeroes

SuperHeroes Amsterdam global lead agency voor Quinny

AMSTERDAM, October 16, 2018 – Creatief bureau SuperHeroes Amsterdam is na een pitch gekozen als lead agency voor Quinny, één van de merken van het Canadese moederbedrijf Dorel Juvenile (o.a. Maxi-Cosi en Bébé Confort). De eerste campagne gaat deze week live in Europa.

Bekijk de eerste video voor de nieuwe Quinny Hubb: https://www.youtube.com/watch?v=WT236U78Ctc&feature=youtu.be

Quinny staat aan de vooravond van een aangescherpte merkpositionering met een aantal fonkelnieuwe producten die in de aanloop naar 2019 verschijnen. “Om in deze drukke markt op globaal niveau onderscheidend te zijn, is een frisse kijk nodig op onze online marketingcommunicatie. Die vonden we in de aanpak van SuperHeroes,” aldus Nina Rosenthal, Global Brand Experience Manager van Quinny en Maxi-Cosi.

Als onderdeel van het Canadese Dorel Juvenile positioneert Quinny zich als hét fashion- en lifestyle merk onder de kinderwagens. Quinny richt zich wereldwijd op actieve ouders die samen met hun kinderen vol in het leven staan. Het merk zoekt hierbij een digital first aanpak voor hun belangrijke markten in Europa, Azië, Latijns-Amerika en de Verenigde Staten.

“Dit sluit naadloos aan op het profiel van SuperHeroes. We hebben veel ervaring in het uitrollen van campagnes in uiteenlopende internationale markten, waar we ook met ons bureau zitten, zoals de VS en Azië,” zegt Django Weisz Blanchetta, Managing Director van SuperHeroes Amsterdam. “Met de ambitie van Quinny kunnen we als echte creative business partner opereren en strategisch slim en uitgesproken werk creëren.”

De eerste campagne in de nieuwe stijl is voor de “Hubb”, de nieuwste kinderwagen van Quinny. De online video campagne laat zien dat hoe bijzonder een eerste of tweede kindje in je leven ook is, je er met de Hubb helemaal klaar voor bent. Bring it on!

Over SuperHeroes Amsterdam

SuperHeroes is een internationaal reclamebureau met een digitaal DNA. Het bureau is op een ambitieuze missie: de wereld redden van ‘boring advertising’. In de afgelopen negen jaar heeft het bureau innovatieve en onderscheidende campagnes gemaakt voor onder andere ASUS, Converse, MTV, Coca-Cola, Heineken, Eurojackpot, Essent, energiedirect.nl en ING. SuperHeroes heeft vestigingen in Amsterdam, New York en Singapore.

http://www.hellosuperheroes.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht