SvB Group stelt nieuwe Director Purchase and Sales aan

Schinnen – SvB Group B.V. heeft vandaag aangekondigd dat Remco Muzerie zich bij het bedrijf heeft aangesloten. Hij zal zich bezig houden met het groeiende portfolio van A-merk producten en internationale klanten. Remco Muzerie komt met schat aan ervaring na de laatste vier jaar te hebben besteed bij iBOOD. Daar heeft hij een leidende rol gespeeld in het opbouwen van grote zakelijke contracten in de consumenten electronica, IT en de gezondheids- en schoonheids industrie. Voorafgaand aan het lanceren van SvB’s nieuwe product catalogus voegt Remco zich bij het team en kan hij zijn succes voortzetten.
Remco komt bij SvB Group werken als Director Purchase and Sales om SvB Groep’s recente succes in het aanbieden van fulfillment diensten aan veel van Europa’s top e-tail bedrijven voort te zetten. Remco reageert: “ik vind het spannend om een nieuwe uitdaging aan te gaan bij SvB Group en kijk uit naar het gezamenlijk ontwikkelen van het al zeer veelzijdige product aanbod en Total Solutions pakket. Ik voel me vereerd bij zo’n gerespecteerd bedrijf te gaan werken dat er trots op is kwaliteits service te leveren.”
Jan Damman, Director Business Development, liet weten dat “Remco’s ruime ervaring en kennis van de industrie hem nu al een waardevolle toevoeging hebben gemaakt in SvB Group’s familie. We beschouwen zijn aanstelling als een teken van onze toewijding om het leidende bedrijf te worden in onze industrie. Onze innovaties en de toenemende vraag van onze klanten zorgen ervoor dat we uitkeken naar een nieuwe teamspeler die ons gevoel voor innovatie en uitmuntende service deelt, en we zijn erg gelukkig dat we iemand van Remco’s kaliber hebben gevonden om deze rol te vervullen. Ik ben er zeker van dat Remco een beslissende rol zal spelen in het verzorgen en implementeren van hoge kwaliteits oplossingen en producten voor onze klanten.”
Over SvB Group
Het in Schinnen gevestigde SvB Groep wil de marktleider worden in international social group buying. Ze hebben de missie traditionele markten te hervormen en nieuwe te versterken om optimale resultaten te boeken in consumenten ervaring, winst en milieu vraagstukken. Dit is gebeurd op een creatieve, kennis gedreven wijze. Handel is geen doel meer, het is slechts een middel om zoveel mogelijk consumenten te kunnen benaderen. Om dit te bereiken hanteert SvB vier kernwaarden: concepten, diensten, merken en winkels. Deze worden gebruikt om hoge kwaliteits diensten te leveren aan geselecteerde klanten die onze manier van denken ondersteunen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.