Industry Wire

Geplaatst door SWOOP

SWOOP nieuwe mouwsponsor Vitesse

SWOOP is de nieuwe mouwsponsor van Vitesse. De aanbieder van refurbished devices – smartphones, laptops en tablets – en Vitesse zijn een samenwerking overeengekomen voor de komende tweeënhalf seizoenen. Het logo van SWOOP prijkt in deze periode tijdens alle thuis- en uitwedstrijden op het tricot van de Eredivisionist. Het logo van de nieuwe sponsor is aanstaande donderdag 26 januari 2017 tijdens de kwartfinale van de KNVB-beker tegen Feyenoord voor het eerst op de mouwen van de Vitesse-shirts te zien.

Het logo van SWOOP is tot en met seizoen 2018-2019 ook zichtbaar op de backdrops in de ruimtes van het GelreDome. Hier vinden interviews en persconferenties plaats. Ook op de led-boarding tijdens thuiswedstrijden is SWOOP regelmatig te zien, waardoor stadionbezoekers en tv-kijkers regelmatig in aanraking komen met de merknaam.

Willem van der Linden, manager commerciële zaken Vitesse, over de mouwsponsor: “Wij zijn enorm trots op deze samenwerking. Als voetbalclub zijn wij dagelijks in beweging en op zoek naar nieuwe ontwikkelingen. Het snel groeiende SWOOP staat met haar vooruitstrevende ideeën ook voor vernieuwing en innovatie. Wij hopen dat wij elkaar daarin nog verder kunnen versterken.”

Joshua Kappen, directeur van SWOOP: “Steeds meer mensen zien in een refurbished device het beste alternatief voor een nieuwe smartphone of tablet, en het gevolg is dat SWOOP steeds sneller groeit. Net als Vitesse kijken we ernaar uit om die beweging de komende seizoenen samen voort te zetten.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht