Geplaatst door Today's Specials

Tefal kiest voor expertise van social media bureau Somention

Tefal (Groupe SEB), de wereldwijde marktleider in keuken- en huishoudapparatuur brengt haar social media activiteiten onder bij Somention. Het social media bureau is verantwoordelijk voor de content creatie, community management en campagnes voor de social media kanalen van Tefal. Lianne Spanbroek, Digital Manager van Tefal vertelt: ‘‘De professionele werkwijze bij het verzorgen van community management en inhoudelijke kennis van de opkomende millenial doelgroep was voor ons een doorslaggevende reden om onze social media activiteiten onder te brengen bij de ‘digital natives’ van Somention.’’

Online community
Somention’s Client Director, Charlotte Koeleman vertelt bevlogen over de nieuwe klant: ‘‘De huidige doelgroep van Tefal is een enthousiaste, betrokken community en wij zijn erg trots om hiervoor aan de slag te gaan. Met onze expertise en ervaring is aan ons de uitdaging om deze fans te verbinden aan Tefal door hen te activeren en de online reputatie van het merk hoog te houden!’’ Naast het community management en het ontwikkelen van content voor de social media kanalen van Tefal verzorgt Somention ook strategische campagnes, zoals de jaarlijks terugkerende Pannenkoekdag-actie die binnenkort start.

Over Somention
Het succesvolle bedrijf verzorgt de social media en 24-uurswebcare voor grote partijen als onder andere Stokke, Pickwick, Royal Canin en Bepanthen. Het online marketing- en communicatiebureau heeft een team van 40 online experts. Met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Breda helpt Somention bedrijven om zich door middel van geïntegreerde digitale marketing te presenteren op social mediakanalen als Instagram en Facebook.