Industry Wire

Teradata introduceert gerichte social advertising optie voor Facebook

AMSTERDAM, 19 mei, 2015 – Teradata Marketing Applications, onderdeel van Teradata Corp. (NYSE: TDC), de big data analytics en marketing applications onderneming, introduceert een nieuwe digitale marketing add-on op Teradata Digital Marketing Center, waarmee marketeers nauwkeurig gerichte Facebook advertenties kunnen leveren als onderdeel van een geïntegreerde omnichannel oplossing met social advertising via e-mail, mobile en web.

Digital marketeers missen vaak de mogelijkheid om met behulp van klantdata nauwkeurig in te spelen op hun doelgroepen via contextuele advertenties op social media.

Teradata speelt hierop in door inzicht in de consument te gebruiken om hem/haar op een relevante en niet storende manier tegemoet te komen in de digitale wereld. De nieuwe optie helpt marketeers bij het managen van geïntegreerde digitale campagnes, waarbij vergelijkbare doelgroepen over het totale omnichannel programma bereikt worden.

Marketeers kunnen tevens hun bereik vergroten en leads genereren door versleutelde data van hun topklanten te gebruiken om op privacy-veilige manier in contact te komen met nieuwe doelgroepen van Facebook gebruikers die vergelijkbare kenmerken hebben. Ook kunnen conversies verhoogd worden door data inzicht te gebruiken om website bezoekers en app gebruikers opnieuw te benaderen met contextuele Facebook advertenties.

Digital Marketing Center en Facebook Custom Audiences helpen marketeers om individueel inzicht te gebruiken voor merkbetrokkenheid via gerichte Facebook advertenties op desktops, mobile en tablets.

Teradata Digital Marketing Center brengt een breed spectrum van digitale marketing kanalen en gegevens samen in één platform via een SaaS-gebaseerde oplossing voor e-mail, mobile, social en webmarketing, segmentatie, advertising en analytics. Met de oplossing van Teradata bereiken marketeers consistentie in omni-channel messaging. Ze kunnen meerwaarde halen uit online en offline klantdata, hun media uitgaven optimaliseren en de klantrelaties verbeteren door nauwkeuriger Facebook contact met relevante, contextuele berichten.

“Marketeers besteden steeds meer tijd en geld aan digitale advertising, vooral op sociale netwerken. Ze willen daarom nauwkeuriger targeten voor een hoger rendement op hun investering. Teradata klanten kunnen de kracht van het Teradata Digital Marketing Center combineren met Facebook Custom Audiences om sterkere, succesvollere interacties en conversies met Facebook advertising te bewerkstellingen. Verbeterde targeting van unieke doelgroep segmenten, gecombineerd met real-time relevantie, verhoogt de performance en return on investment,” aldus Lisa Arthur, CMO van Teradata Marketing Applications.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht