Geplaatst door The Learning Network

The Learning Network scoort professionals met werken bij site

Life Long Learning in een uitdagende werkomgeving met jaarlijkse piek en als beloning ontspanning, sport en feestjes. Dat kan als je komt werken bij The Learning Network (TLN). De grootste vakantiewerkgever en distributeur van studiemiddelen voor heel studerend Nederland lanceert haar eigen werkenbij site om nieuwe medewerkers aan te trekken. TLN versterkt haar werkgeversmerk door meer insights over haar employee experience en identiteiten te geven. “Onze recruitmentsite is er voor iedereen. Van echte sales drivers, developers met bloedgroep UI/UX tot aan strategische bouwers”, aldus Rink.

“We zoeken het hele jaar door nieuwe collega’s. Een eigen recruitment site geeft ons de kans te vertellen over onze Employer Value Points. Maar ook meer uitstraling aan het bedrijf. Elke bezoeker krijgt direct meer duidelijkheid over een vacature en ze kunnen snel reageren. We geven elke geïnteresseerde het TLN gevoel mee en dat het leuk is om hier te komen werken”, zo vertelt Guido Rink, Corporate Recruiter bij TLN.

De nieuwe site van TLN vertelt dat ze elke professional een uitdagende en prettige werkomgeving bieden waar je je continue kan ontwikkelen. Rink licht deze experience toe: “We hebben onze eigen TLN Academy opgericht waar je het hele jaar workshops van collega’s, masterclasses van bekende sprekers en onbeperkt e-learnings kan volgen. Elke professional werkt zinvol, oplossingsgericht en succesvol in een fysieke en sociale omgeving. We helpen elke dag mee aan een beter onderwijs in Nederland en dat is fantastisch om aan mee te werken!”

Over The Learning Network

The Learning Network is de overkoepelende naam voor de onderwijsmerken VanDijk, Studers, Studystore en Studieshop.be. In Nederland en België zijn zij inmiddels uitgegroeid tot de grootste leverancier van leermiddelen. Elke zomer leveren ze meer dan 13 miljoen studieboeken, 4 miljoen digitale licenties en verschillende studiematerialen aan leerlingen en studenten van het vo, mbo, hbo, wo. De ruim 350 betrokken medewerkers werken in Kampen, Emmen, België, Amsterdam en 5 winkels. In het hoogseizoen komen nog eens 3.500 studenten hun vakantiewerk bij The Learning Network doen. Meer informatie staat op werkenbij.thelearningnetwork.nl