Industry Wire

Geplaatst door Thuisbezorgd

Thuisbezorgd.nl en Virgil van Dijk trappen af voor UEFA EURO 2020™

Virgil van Dijk speelt de hoofdrol in de UEFA EURO 2020™ campagne van Thuisbezorgd.nl. De aanvoerder van het Nederlands elftal is te zien in de TV-spot, out-of-home uitingen en op de social media-kanalen van Thuisbezorgd.nl. De campagne met de Nederlandse sterspeler is de officiële aftrap van de partner van UEFA EURO 2020™.

Just Eat Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, gaat in de rest van Europa ook samenwerken met bekende voetballers, waaronder Fernando Torres, Gianluigi Buffon en Lukas Podolski.

Virgil van Dijk wordt gezien als een van de beste verdedigers ter wereld. Zo is hij de enige verdediger die ooit tot UEFA-Speler van het Jaar werd verkozen. Van Dijk eindigde daarnaast als tweede bij het Ballon d’Or-gala en als FIFA Speler van het Jaar. Van Dijk is in de voorbije jaren als aanvoerder ook een vaste kracht geworden voor het Nederlands elftal. UEFA EURO 2020 zou zijn eerste grote toernooi zijn met Oranje, maar helaas komt dit toernooi te vroeg na de zware knieblessure die hij in oktober opliep. De wereldspeler wordt verder vooral geroemd om de prestaties bij zijn huidige club Liverpool, waar hij de Champions League, de FIFA Club World Cup, Premier League en de UEFA Super Cup won.

Om de aftrap van UEFA EURO 2020 komende maand te vieren speelt Van Dijk de hoofdrol in de campagne van Thuisbezorgd.nl, die de perfecte parallel trekt tussen voetbal en eten. De commercial laat zien hoe de spanning van het kijken naar de EURO 2020 wedstrijden samengaat met het bestellen en bezorgen van Virgil van Dijk’s favoriete eten en hoe de koerier verrast voor de deur van de Nederlandse aanvoerder staat. Door heel Europa spelen voetbaliconen een hoofdrol in de campagne van Just Eat Takeaway.com. Fernando Torres, Gianluigi Buffon en Lukas Podolski zijn onder meer in actie te zien voor de officiële partner van UEFA EURO 2020.

Virgil van Dijk over de samenwerking met Thuisbezorgd.nl: “Iedereen heeft enorm uitgekeken naar EURO 2020. Ik weet zeker dat elk huishouden hier dan ook iets bijzonders van maakt. Daarom ben ik erg trots om er samen met Thuisbezorgd.nl voor te zorgen dat alle voetbalfans de wedstrijden kunnen kijken terwijl ze van hun favoriete eten genieten. Zo maken we alvast een onvergetelijke ervaring van het toernooi.”

Maurine Alma, Chief Marketing Officer Just Eat Takeaway, zegt: “Het is geweldig om zo’n grote voetballer als Virgil van Dijk te betrekken in de campagne van Thuisbezorgd.nl. We weten dat onze klanten helemaal klaar zijn voor het toernooi en graag lekker eten willen bestellen tijdens de wedstrijden. Wij kijken ernaar uit om er samen met Virgil van Dijk er een onvergetelijk EK van te maken.”

Just Eat Takeaway.com is niet alleen partner van EURO 2020, maar werkt ook samen met 11 andere UEFA competities, waaronder de Champions League, Europa League en de vrouwencompetities. De bezorgservice is de perfecte oplossing voor fans om van eten te genieten terwijl ze kijken naar hun favoriete spelers in de grootste clubs en nationale competities ter wereld.

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht