Thuiswinkel waarborg voor Ikwilvanmijnautoaf.nl

ENSCHEDE, 20141105 — De auto verkoopservice site Ikwilvanmijnautoaf.nl is sinds dinsdag 4 november officieel lid van de Thuiswinkel Waarborg-organisatie. Vincent Stevens, één van de oprichters, is verheugd over het feit dat hij het officiële keurmerk logo mag tonen op zijn website. “Wij maken ons sinds de start in 2006 al hard voor een veilige en betrouwbare verkoop via onze website aan erkende autobedrijven. Met het toonaangevende Thuiswinkel Keurmerk wordt dit streven beloond en het vertrouwen richting de consument versterkt.”

De Nederlandse Thuiswinkel organisatie, of kortweg Thuiswinkel.org, is verreweg de meest bekende belangenvereniging voor webwinkels in Nederland. De organisatie geeft het keurmerk Thuiswinkel Waarborg uitsluitend aan bedrijven die voldoen aan een aantal belangrijke zekerheden.

Nogmaals Vincent Stevens aan het woord: “Wij zijn qua dienstverlening de Coolblue van de autobranche. We scoren goed, ook via mond-tot-mond reclame. We hechten daarbij veel waarde aan de dialoog met onze gebruikers via alle beschikbare kanalen, zeven dagen per week. Het Thuiswinkel Keurmerk benadrukt de kwaliteit van onze dienstverlening.”

Ikwilvanmijnautoaf.nl, onderdeel van Dealerdirect, is sinds 2006 actief als recommerce platform voor gebruikte voertuigen en bedient met het concept ook de Belgische en Duitse markt. Jaarlijks worden er inmiddels 40.000 voertuigen verkocht via de diverse websites van Dealerdirect aan ruim 8.000 auto-, motorfiets-, en bedrijfswagenbedrijven in Europa.