Geplaatst door Intertoys

Top 15 meest gewilde Sinterklaas cadeaus

Amsterdam, 11 november 2021 – Vandaag heeft Intertoys de top 15 van de meest gewilde Sinterklaas cadeaus bekend gemaakt. Pokémon kaarten, in alle soorten en maten, staan bovenaan de meeste ingeleverde verlanglijstjes. Op de tweede plaats staat LEGO en op de voet gevolgd de Walk Along Puppy.

Intertoys roept alle kinderen op hun verlanglijstje uit het Intertoys speelboek in te leveren en wekelijks komt daar een winnaar uit, die zijn of haar volledige verlanglijstje wint. Inmiddels zijn er al tienduizenden lijstjes ingeleverd, zowel digitaal als fysiek bij een Intertoys filiaal. Uit de verlanglijstjes van deze kinderen heeft Intertoys een top 15 kunnen samenstellen voor de Sint.

1. Pokémon kaarten
  2. LEGO Luigi starter set
  1. Walk Along Puppy
  2. Nick Jr klei set Supreme Ice Cream
  3. Spiderman Titan Hero Series 3-pack
  4. Glitter Babyz pop
  5. Make it real mega sieradenstudio
  6. Track builder supertrack pack
  7. Purse Pets tas
  8. Houten 5-in-1 activiteiten kubus
  9. NA!NA!NA! suprise 3-in-1 backpack
  10. Playmobil Vrolijke speeltuin
  11. Playgro jungle piano speelmat
  12. LEGO DUPLO creatief plezier duo set
  13. V-tech Marble Rush Electronic

ToyTopper is het label dat Intertoys aan speelgoed hangt om de consument te helpen met zijn of haar keuze voor het allerbeste speelgoed. De cadeaus uit de top 15 lijst krijgen allemaal automatisch de benaming ToyTopper, Intertoys keuze. Eddy Assies (CEO Intertoys) “Het zijn tenslotte de kinderen die bepalen welk speelgoed het leukste is.”

Het inkopen voor Sinterklaas lijkt dit jaar al eerder van start te zijn gegaan in vergelijking met voorgaande jaren. Mede door de berichtgeving in de media dat er tekorten in speelgoed zouden zijn rondom de feestdagen. “Er is volop speelgoed bij Intertoys, dus er is geen reden om je daarover zorgen te maken. In deze periode noemen we Intertoys niet voor niets Het pakjeshuis van Sinterklaas. “ Aldus Eddy Assies.Einde Persbericht

Over Intertoys
Intertoys is de grootste speelgoedketen van Nederland met 220 winkels en sinds 2019 onderdeel van Mirage Retail Group. Mirage Retail Group (MRG) is het Retail platform achter de vertrouwde en vernieuwende winkelformules Blokker, Intertoys, BCC en Miniso in Nederland. Voor meer informatie bezoek www. intertoys.nl.

Over Mirage Retail Group
Over Mirage Retail Group Mirage Retail Group (MRG) is het retailplatform achter de vertrouwde en vernieuwende winkelformules Blokker, Intertoys, BCC, en Miniso in Nederland. De winkelformules van Mirage tellen ruim 8,000 werknemers. Mirage wil een positieve impact op de Nederlandse retailmarkt hebben, door met relevante, vernieuwende en toekomstbestendige winkelformules de markt te verrassen. Op deze manier maken wij het dagelijkse leven van onze klanten leuker, makkelijker en duurzamer. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam.