Industry Wire

Geplaatst door 50five

ŠTORE: uniek nieuw winkelconcept in Haarlem

Haarlem – Op 8 december 2018 opende in Haarlem het nieuwe winkelconcept ŠTORE. ŠTORE is een initiatief van ŠKODA, 50five en Broekhuis. Onder het motto “Slim gevonden” vind je, naast auto’s, heel veel slimme producten voor in en om het huis. 50five, online al de smart home specialist, maakt met deze samenwerking de stap van online naar offline. Consumenten kunnen zo laagdrempelig kennis maken met de ‘smart home’.  

De ŠTORE-formule sluit goed aan bij de merkbeleving van de initiatiefnemers.

ŠKODA staat voor Simply Clever. Het merk zit vol met slimme en inventieve oplossingen die in het dagelijks gebruik van je auto erg handig zijn. Zo zit er een ijskrabber opgeborgen achter de tankklep, vind je een paraplu in het portier, is het kofferbaklampje uitneembaar en als zaklampje te gebruiken. En zo zijn er veel meer Simply Clever-handigheidjes te noemen. “Wij willen het onze klanten verrassend makkelijk maken door letterlijk midden in de stad een winkel te hebben. In ŠTORE kun je vrijblijvend kennismaken met ŠKODA en laagdrempelig advies inwinnen over bijvoorbeeld private-lease-vormen”, aldus Tjeerd Tuitel, directeur van ŠKODA in Nederland.

50five streeft er als smart home specialist naar om ‘het slimme huis’ toegankelijk te maken voor iedereen. Egbert Hietberg, commercieel directeur 50five: “ŠTORE is een enorm mooie kans om mensen slimme producten zoals slimme deurbellen, slimme stofzuigers en een zelfdenkende kamerthermostaat te laten ervaren. We bieden persoonlijk advies, laten zien dat smart apparaten eenvoudig te gebruiken zijn en dat je er bovendien veel geld mee kunt besparen. In ŠTORE bieden we als webwinkel voor het eerst ons online-productaanbod offline aan. Veel producten kun je direct kopen en meenemen, maar online bestellen blijft natuurlijk ook mogelijk.  Daardoor hoef je geen extra tassen te dragen tijdens het shoppen.”

Broekhuis is één van de grootste mobiliteitsaanbieders in Nederland en weet, al meer dan 85 jaar, als geen ander wat hun klanten beweegt. Broekhuis is sinds januari 2018 met de overname van de Martin Schilder Groep actief in Noord-Holland. “Met ŠTORE willen wij inspelen op de veranderende behoeften van onze klanten vandaag de dag. Wij willen dichtbij onze klanten staan. De ene keer is dit online, de andere keer in één van onze dealerbedrijven. En nu bieden wij onze diensten dus ook aan in een verrassend leuke winkel in het centrum van Haarlem. Door buiten kaders te denken en auto’s met andere producten te combineren, willen wij een vernieuwende rol in de branche innemen. Onze klanten zijn hierbij onze inspiratiebron,” aldus Gerhard van de Pol, Brand&PR manager van de Broekhuis Groep.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht