Tricorp Workwear kiest Happy Horizon voor internationale online groeistrategie
Tilburg/Amsterdam, 27 oktober 2025 – Tricorp Workwear heeft na een pitch met vier bureaus gekozen voor Happy Horizon als strategische online marketingpartner. De samenwerking richt zich op het realiseren van de internationale groeidoelstelling van het merk.
Happy Horizon zal Tricorp ondersteunen bij de uitrol van een datagedreven online strategie in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Het bureau verzorgt de inzet van SEO, SEA en social advertising op onder andere LinkedIn, TikTok en Meta, met campagnes gericht op vier hoofdgroepen: dragers van werkkleding, dealers, specials-klanten en grote eindklanten.
“Tijdens het pitchtraject werden we meer dan eens positief verrast door de scherpe doelgroepinzichten, data-gedreven aanpak en enthousiasme van Happy Horizon. We delen dezelfde ambitie: alleen het beste resultaat telt”, aldus Anoek van den Nieuwenhuijzen, Team Marketing bij Tricorp Workwear.
De samenwerking is op 1 oktober 2025 gestart en vanuit de Tilburgse hub van Happy Horizon wordt Tricorp begeleid bij de verdere digitalisering en internationale groei.
“Tricorp is een sterk merk met internationale ambitie. Precies het soort klant dat past bij onze groeifilosofie. Met ons lokale team in Tilburg en internationale slagkracht kunnen we echt het verschil maken”, aldus Jochem Nauw, Account Director bij Happy Horizon.
Happy Horizon zal de campagnes ontwikkelen met behulp van Smartly, waarmee internationale uitrol en optimalisatie centraal staan.
Happy Horizon, de grootste Nederlandse bureaugroep met zeven hubs door heel Nederland en met klanten zoals Puma, Klaverblad, Intergamma, de centrale overheid, Sligro, Obvion, Hoogvliet, Logitech, Electronic Arts, EP, Xenos, NN Group, CSU en Het Nederlandse Rode Kruis.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.