Mindshare trapt af met Twitter Flight School

Vandaag is Mindshare afgetrapt met Twitter Flight School; een nieuw online kennisprogramma van Twitter speciaal ontworpen voor mediabureaus. Het doel van Flight School is mediabureaus te informeren en te inspireren om zo het maximale uit Twitter te halen als onderdeel van de reguliere marketingmix.
Flight School biedt alle informatie die nodig is om een impactvolle marketingcampagne te ontwikkelen op Twitter. De medewerkers van Mindshare krijgen toegang tot het lesprogramma en aanvullende informatie. Het programma bestaat uit vier modules speciaal ontwikkeld voor de verschillende functies en expertises binnen mediabureaus.
Ruud de Langen, CEO Mindshare: “Zelf heb ik de training volledig doorlopen. Het leert je veel over het gebruik van social media in het algemeen en Twitter in het specifiek. Flight School helpt bovendien om iedereen binnen het bureau digitaal te laten denken én handelen. Voor ons een waardevolle tool om de Twitter campagnes voor klanten te optimaliseren.”
Marc de Vries, Country Manager Twitter Benelux: “Mediabureaus zijn doorgaans overtuigd van het feit dat Twitter een vast onderdeel moet zijn van de reguliere marketingmix. Om voorop te blijven lopen in het advies naar klanten, is continue kennisontwikkeling een vereiste. Flight School is opgezet om bureaus te helpen bij het ontwikkelen en implementeren van succesvolle Twitter campagnes. Ik ben trots dat Mindshare als eerste bureau in Nederland het programma zal doorlopen en kijk uit naar mooie resultaten voor hun klanten.”
Meer informatie over Flight School is te vinden via deze video. Flight School wordt op korte termijn ook bij andere Nederlandse mediabureaus aangeboden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.