Verdien jij de B2B Marketing Award? Nomineer nu de B2B Marketing Case van 2017!

Wat is de beste B2B marketingcase van Nederland? Welk bedrijf mag zich een jaar lang de B2B marketing strateeg van ons land noemen? Dit wordt onthuld tijdens het B2B Marketing Forum op 16 maart 2017 op Kasteel de Wittenburg. Voor de 8e keer worden hier cases en ervaringen in business-to-business uitgewisseld met als doel B2B Marketing in Nederland te accelereren. Vanaf vandaag kunnen bedrijven zich aanmelden voor de felbegeerde B2B Marketing Award.
B2B Marketing Forum is hét platform waar (internationale) B2B marketing professionals bijeenkomen om het innovatieve thema Hacking Modern Marketing hands-on aan te pakken. B2B Marketing Forum is de voorloper waarbij elk jaar de nieuwste en meest innovatieve marketingstrategieën en middelen besproken worden met als doel alle B2B marketing professionals samen te brengen en het vakgebied naar een hoger niveau te tillen. De award wordt dan ook uitgereikt aan de organisatie die, met haar marketingstrategie, met kop en schouders boven de rest uitsteekt.
De vakjury bestaat dit jaar uit: Ment Kuiper, directeur IDMK Trainingen, Nord van de Mosselaer, senior Marketing Communications Manager Enterprise Market bij Tele2 Nederland, Marije van Donselaar, hoofd Marketing Strategie bij Nuon Business Nederland en Jan van Ginkel, manager sponsoring en events bij AT5 en RTV Noord-Holland. Samen met de stem van het publiek zullen zij op 16 maart 2017 bepalen wie de winnaar is. AFAS Software heeft de felbegeerde B2B Marketing Award vorig jaar gewonnen en liet o.a. ABN Amro Lease en Rabobank achter zich met de case rondom ‘De Accountancyscan’.
Over de B2B Marketing Award
Op http://www.b2bmarketingforum.nl/award is alle informatie te vinden over de award en hoe bedrijven een nominatie kunnen indienen. Inschrijven voor de nominatieronde is mogelijk tot 27 januari 2017.
In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Het B2B Marketing Forum is gestart met het doel om meer aandacht te krijgen voor B2B marketing in ons land. Door middel van de award speelt de organisatie in op de behoefte van professionals om ervaring in de business-to-business uit te wisselen.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met: Cissy van Beek via +31 (0)20 705 58 88 of info@b2bmarketingforum.nl.
Over de organisatie:
spotONvision
spotONvision is een modern B2B-marketingbureau die zowel data als demand generation strategieën inzetten om zo geïntegreerde sales- en marketing programma’s te ontwikkelen die passen bij je business. Hierin ondersteunen zij marketing- en salesteams met programma’s waarbij leads en klanten aan de hand worden genomen door hun klantreis. Dit doet spotONvision met leadgeneratie, lead nurturing, sales enablement en klantmarketing. Als oprichters van het B2B Marketing Forum en de B2B Marketing Award in de Benelux, maakt spotONvision zich hard voor het ontwikkelen en uitwisselen van marketingkennis onder B2B-marketeers. Klanten van spotONvision zijn onder meer: AFAS, Elsevier, EY, Interpolis, Nuon, Sabic, Schiphol, Simac en T-Mobile Zakelijk.
MCPR
MCPR is een marketing, PR en communicatie bureau met een no nonsens cultuur en een creatieve aanpak. Zij maken het verhaal doeltreffend voor de doelgroep voor klanten in de sectoren (fin)tech, healthcare en de domeinen duurzaamheid, Smart Industry en new business. Door samenwerkingsverbanden en snel schakelen creëert MCPR meerwaarde.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.