Industry Wire

Geplaatst door The Fightclub

VERFWINKEL.NL KIEST TCC & THE FIGHTCLUB

Na een uitgebreide orientatie heeft Verfwinkel.nl, de grootste online verfleverancier van Nederland, haar communicatiebelangen neergelegd bij The Communication Company en The Fightclub. Mascha Driessen, eigenaresse van Verfwinkel.nl: ‘Het online bestellen van verf heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen.Daarom waren we heel nadrukkelijk op zoek naar een bureau dat ons kon helpen met zowel positionering, creatieve campagnes als een sterke digitale strategie en dat vonden we helemaal terug in het voorstel van TCC / The Fightclub.’ Cees Faes, CEO The Communication Company: ’Deze campagne is ons op het lijf geschreven. Een campagne die van onze hand komt moet altijd leiden tot sales. Met The Fightclub kunnen we die belofte nu nog beter inlossen want alles ligt nu in één hand; van het onderscheidende creatieve idee tot het ‘koop nu’ knopje.’

The Fightclub gaat zich bezighouden met de algehele online aanpak, van social media en affiliate marketing tot de display- en adwords strategie. Stefan Nuijten, The Fightclub, reageert: ‘Dat we een dergelijke pitch winnen is een mooie bevestiging op onze bureauvisie. Niet alleen qua strategie, maar ook op het vlak van ondernemerschap is er een sterke klik met Verfwinkel.nl en daardoor kun je als team optrekken en serieuze stappen gaan zetten.’

The Fightclub is in april dit jaar opgericht door Stefan Nuijten (Forza), Michiel Mol (TCC, Lost Boys) en Maarten Elshove (MM Ventures). Het bureau telt inmiddels 12 medewerkers en werkt voor merken als DPD Nederland, ManpowerGroup, ISS Group en won onlangs het Tango account na een zeer uitgebreid pitchtraject. De focus van dit digital agency ligt op het snijvlak van data, social- en performance marketing.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht