Geplaatst door Verist

Verint organiseert customer engagement-conferentie

Amsterdam, 23 september 2015 – Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT), wereldwijd leverancier van Actionable Intelligence®-oplossingen, maakt bekend dat het voor haar klanten en partners onder de titel Engage™ Benelux een interactieve conferentie over customer engagement en customer loyalty organiseert. Het evenement vindt plaats op donderdag 1 oktober 2015 in Hotel van Oranje in Noordwijk.

Engage Benelux is voor Verint-klanten, collega’s, visionairs en productexperts op het gebied van klantenservice het platform bij uitstek om kennis, best practises, trends en ervaringen op het brede gebied van customer engagement in te winnen en uit te wisselen. Doel van het evenement is ook om alle deelnemers te helpen volop te profiteren van hun investeringen in Verint-technologie, inclusief de oplossingen voor customer analytics, engagement management (toepassingen voortkomend uit de overname van KANA® Software door Verint) en workforce optimisation.

Sprekers tijdens Engage Benelux zijn onder anderen:

• Jan Struijs, Nationale Politie: Engagement bij de grootste werkgever van Nederland;
  • Nienke Bloem, expert op het gebied van customer engagement: Five Change Strategies for Extreme Workforce Optimisation;
  • Guido Raanhuis, Ziggo: De 6 bouwstenen van een klantgerichte (service)organisatie;
  • Humberto Tan, talkshowpresentator: round-table-sessie  over customer engagement.

Daarnaast zullen sprekers van o.a. Feyenoord, gemeente Amsterdam, gemeente Den Haag, DELTA, NDC mediagroep, bpost en Rabobank presentaties verzorgen. De sprekerslijst wordt steeds aangevuld en is hier te vinden.

Marije Gould, vicepresident Marketing EMEA van Verint, zegt: “Voor iedereen die zich bezighoudt met customer engagement, is Engage Benelux een must om bij te wonen. Niet alleen vanwege de gerenommeerde sprekers, maar ook door de vele interessante workshops en de mogelijkheid om met vakgenoten ervaringen uit te wisselen.”

Over Verint Systems, Inc.

Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen. Actionable Intelligence is essentieel in een dynamische wereld van enorme informatiegroei. Het geeft organisaties essentiële inzichten en stelt beleidsmakers in staat te anticiperen, te reageren en actie te ondernemen. De Actionable Intelligence-oplossingen van Verint helpen organisaties drie belangrijke uitdagingen aan te pakken: optimalisatie van customer engagement, security intelligence en fraud, risk en compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld.

Meer informatie is te vinden op www.verint.com.