Geplaatst door Workday

Verisure selecteert Workday HCM voor zijn HR-transformatie

Workday, Inc. (NASDAQ: WDAY), leverancier van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources, maakt vandaag bekend dat Verisure heeft gekozen voor Workday Human Capital Management (HCM) voor het transformeren en standaardiseren van haar wereldwijde HR-activiteiten.

Verisure is de grootste leverancier van professioneel bewaakte beveiligingssystemen in Europa. Het bedrijf gaat Workday gebruiken om realtime datagedreven inzichten te krijgen ten behoeve van de planning, werving en analyse voor haar 16.000 werknemers in Europa en Latijns-Amerika. Dankzij Workday beschikt Verisure over het volgende:

• Uitgebreidere informatie over en rijkere inzichten in haar personeelsbestand, voor een snellere besluitvorming die is gebaseerd op data.
  • Gestroomlijnde en gestandaardiseerde HR-activiteiten en -processen.
  • Meer mogelijkheden voor het meten van prestaties, herkennen van talent en afstemmen van vaardigheden en rollen.
  • KPI’s zoals capaciteit en ontbrekende vaardigheden in meerdere regio’s, voor een betere personeelsplanning.

Reacties op het nieuws

“We hadden behoefte aan één datagedreven HR-systeem dat onze huidige groei kan bijhouden”, vertelt Jose Antonio Gil, Group HR Strategy Director bij Verisure. “Workday is een uitstekende keuze. Het biedt onze HR-mensen een geweldige gebruikerservaring, toonaangevende mobiliteit en krachtige analysemogelijkheden. Want het is cruciaal dat we snelle, geïnformeerde beslissingen kunnen nemen om de razendsnelle groei in onze markt te kunnen blijven bijbenen.”

“Verisure maakt een snelle groei door en daarom is het van groot belang dat ze ook snel de juiste beslissingen kan nemen”, aldus Ronald Huber, Regional Director Benelux bij Workday. “Met Workday HCM kan Verisure haar kritieke HR-processen en -activiteiten stroomlijnen, omdat ze gaat werken met een één bron voor alle HR-data van de hele wereldwijde organisatie.”

Over Workday
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources. Workday is opgericht in 2005 en levert applicaties op het gebied van financial management, human capital management en analytics die zijn ontworpen voor de grootste ondernemingen, onderwijsinstellingen en overheidsinstanties wereldwijd. Honderden ondernemingen, variërend van medium enterprises tot Fortune 50 companies, hebben inmiddels voor Workday gekozen. Meer informatie op www.workday.com en www.workday.nl.

Toekomstgerichte verklaringen
Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen, onder andere verklaringen omtrent de verwachte prestaties en voordelen van de producten van Workday. De woorden “geloven”, “kunnen”, “zullen”, “plannen”, “verwachten” en soortgelijke termen zijn bedoeld om aan te geven dat het om toekomstgerichte verklaringen gaat. Deze toekomstgerichte verklaringen zijn onderhevig aan risicofactoren, onzekerheden en aannames. Indien de risicofactoren concreet worden of aannames onjuist blijken, kunnen resultaten aanzienlijk afwijken van de resultaten die in deze toekomstgerichte verklaringen zijn genoemd. Risicofactoren houden onder meer in, maar beperken zich niet tot, de risicofactoren zoals beschreven in de bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) gedeponeerde stukken, waaronder ons Formulier 10-Q voor het kwartaal dat op 30 april 2018 eindigde, en onze toekomstige verslagen die wij van tijd tot tijd aan de SEC zullen overleggen, waarin de feitelijke resultaten kunnen afwijken van de verwachte resultaten. Workday aanvaardt geen enkele verplichting en heeft op dit moment niet de intentie om eventuele toekomstgerichte verklaringen na publicatie te actualiseren.

Niet op de markt gebrachte diensten, kenmerken of functies die in dit document, op onze website of in andere persberichten of publieke verklaringen zijn genoemd en op dit moment niet beschikbaar zijn, kunnen naar goeddunken door Workday worden gewijzigd en kunnen niet als gepland of in het geheel niet worden geleverd. Klanten die diensten van Workday, Inc. aanschaffen, dienen hun aankoopbeslissing te maken op basis van de op dit moment beschikbare diensten, kenmerken en functies.

© 2018. Workday, Inc. Alle rechten voorbehouden. Workday en het logo van Workday zijn geregistreerde merken van Workday, Inc.