Geplaatst door VICELAND

VICELAND vanaf 18 juli ook te zien bij KPN

VICELAND, de tv-zender van VICE, breidt haar distributie in Nederland uit en is vanaf 18 juli ook bij KPN te zien op kanaal 37. De zender voor jonge mensen lanceerde vorig voorjaar op Ziggo (kanaal 26) en is sinds kort ook beschikbaar voor Caiway abonnees (kanaal 22).

De VICELAND programmering, die vanaf 18 juli door meer dan twee miljoen additionele tv-klanten te zien is, bevat onder andere de Emmy-genomineerde Gaycation (met Ellen Page), Tokyayo (met Pepijn Lanen) en Boxing ‘82 (over een authentieke Rotterdamse boksschool). Zo ook de meest recente lokale Benelux productie The Therapist, waar beroemdheden als Sylvana Simons en Herman Brusselmans in therapie gingen om de persoon achter hun publieke imago te tonen en een bijdrage te leveren aan het doorbreken van stigma’s rondom therapie. Hiermee biedt VICELAND met haar lokale en internationale content een ongefilterde blik op hedendaagse thema’s als eten, seks, drugs en reizen.