Industry Wire

Geplaatst door Abovo Media

Vier nieuwe specialisten bij Abovo Media

Ook dit jaar is Abovo Media volop in beweging. Meer projecten en klanten, met name op online gebied. ‘We merken dat er steeds meer vraag is naar een compleet online media-aanbod,’ vertellen directeuren Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk. ‘Met Digital Brixx spelen we hier op in door alle online discipline onder één label aan te bieden. Zo hebben we op elke digitale vraag een passend antwoord.’

De groei brengt met zich mee dat Abovo Media een viertal nieuwe specialisten heeft aangetrokken. We stellen ze even kort aan u voor.

Michael Luttik (45)
Michael is op de afdeling Strategie onze nieuwe digital strateeg. Michael heeft o.a. gewerkt voor iQu, Wegener en Omnicom Media Group en neemt een schat aan ervaring mee.

Daan Vrijsen (30)
Ook Daan komt de afdeling Strategie versterken als digital strateeg. Daan heeft veel ervaring opgedaan bij diverse digital marketingbureaus, waaronder Red Urban (OMD) en Social Inc. Bij laatstgenoemde was hij eindverantwoordelijke voor Eneco, Telfort zakelijk, Freo en VGZ.

Rob de Boer (26)
Rob heeft drie jaar ervaring opgedaan bij XXS Amsterdam als account- en projectmanager waar hij o.a. werkte voor HEMA. Bij Abovo vervult Rob de functie van projectmanager.

Sjoerd Wijtzes (26)
Sjoerd maakt ten slotte als accountmanager de overstap van DTG naar onze afdeling Account. Bij zijn vorige werkgever richtte hij zich op new business en online services.

Doorgroeien blijft de ambitie van Abovo Media. Vandaag de dag zijn er ruim 120 mensen werkzaam bij Abovo Media waaronder 40 online mediaspecialisten.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht