Vision Direct lanceert kerstcampagne voor 2016

Amsterdam, 30 november 2016
Vision Direct, de online contactlenzenwinkel, heeft als onderdeel van zijn kerstcampagne voor 2016 een video gelanceerd. Gizmo redt Kerst, geproduceerd door Bespoke Film & Communications en te zien vanaf 30 november op YouTube, zet de herkenbare rivaliteit tussen buren in het versieren van hun huis tijdens de feestdagen en het welbekende gevecht tussen kat en hond centraal.
De campagne, gericht op het brede publiek, zet net zoals vorig jaar Vision Direct’s mascotte Gizmo centraal. Daarnaast wordt er een nieuw personage geïntroduceerd, Minoes, een grijze kat.
Gizmo redt Kerst is vanaf 30 november te bekijken op de microsite waar ook met een Advent kalender afgeteld wordt naar Kerstmis, met wedstrijden, verrassingen en meer. De video is ook terug te vinden op de Facebook-pagina en het YouTube-kanaal van Vision Direct.
Een logisch vervolg op vorige kerstcampagne
Ashley Mealor, Chief Marketing Officer bij Vision Direct, is erg opgetogen en enthousiast. Hij zegt hierover: “Met de campagne willen we vooral het ultieme kerstgevoel naar boven brengen door in te spellen op gezelligheid, samenhorigheid en naastenliefde. We hopen dat ook deze campagne, net zoals voorgaande, enthousiast wordt ontvangen door ons publiek.”
Bespoke Film & Communications, het productiehuis dat ook verantwoordelijk was voor de productie van vorige kerstvideo, bouwde deze keer een hele set na om de video op twee dagen op te nemen. “Het introduceren van Minoes, Gizmo’s overbuur, is het logische vervolg op vorige kerstcampagne. Uiteindelijk draait de video om er te zijn voor elkaar, voor elkaar te zorgen, een van de belangrijkste pijlers van Vision Direct.” aldus Sam Orams, Chief Creative Officer van Bespoke Film & Communications.
De kerstcampagne start op 30 november 2016 en loopt tijdens de feestdagen. De video is in twee versies beschikbaar: een verkorte versie van 30 seconden en de hele video van 1 min 20.
Voor aanvullende persinformatie kunt u contact opnemen met:
Mieke Verbeeck
Vision Direct Nederland
Tel.: +44 (0) 20 3397 7618 E-mail: mieke.verbeeck@visiondirect.nl
Noot
1. Over Vision Direct
Vision Direct is de grootste online contactlenzenwinkel van Europa met ruim 1 miljoen lenzen van wereldwijde topmerken op voorraad waaronder Focus Dailies, Air Optix en Acuvue Moist. Vision Direct wil het online kopen van contactlenzen zo eenvoudig, snel en goedkoop mogelijk te maken. Klanten kunnen hun contactlenzen bestellen via de Nederlandse website VisionDirect.nl of telefonisch via +44(0)20-635-2310. Belgische klanten kunnen met Vision Direct in contact komen via VisionDirect.be.
2. Over Bespoke Film & Communications
Bespoke is voornamelijk gespecialiseerd in de productie en design van video’s en beelden voor reclamedoeleinden, maar ook voor PR en social media. Met een getalenteerd team ontwikkelden zij in het verleden al bekroonde en vernieuwende campagnes voor een uitgebreid portfolio aan klanten, gaande van Vision Direct tot Armani en American Express.
Bespoke zorgt voor het helder definiëren van de ideeën van hun klanten door een haarfijne strategie op poten te zetten, met de meest creatieve en kwalitatieve productie mogelijk.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.