Geplaatst door Vogelaar

Vogelaar Verzenders wordt Vogelaar

Vogelaar Verzenders uit IJsselstein maakt vandaag bekend dat zij haar naam verandert in Vogelaar. Met deze naamsverandering wil het bedrijf benadrukken dat zij zich breder positioneert dan alleen als verzender.

Vogelaar is een operationeel marketingbureau dat naast haar verzendservice al jaren print- en mail, fulfilment- en (online) marketing diensten levert. Bovendien bieden zij een eigen ontwikkeld marketingplatform genaamd eCampaigner. Dit jaar bestaat het bedrijf 45 jaar. Volgens Mark Bonenkamp, algemeen directeur van Vogelaar, een mooi moment om deze verandering door te voeren.

Bonenkamp: ‘Vogelaar Verzenders dekte de lading niet meer. We hebben ons de laatste jaren flink ontwikkeld tot een full service dienstverlener. Een operationeel marketingbureau met veel meer diensten dan alleen onze verzendservice. Deze dienst blijven wij leveren, maar dit is slechts één van de vele.’

Bij deze nieuwe naam hoort ook een nieuwe huisstijl en website (www.vogelaargroep.nl). Hier vindt u alle informatie over het bedrijf, haar services en mensen.

— EINDE BERICHT —

Over Vogelaar
Als operationeel marketingbureau maakt Vogelaar uw klantbelofte waar. De dienstverlening loopt van muismat tot deurmat. Er wordt niet gedacht in print, social, online of telefonisch contact, maar in resultaat. Met een bewezen aanpak wordt uw volledige klantreis, of delen daarvan gerealiseerd. Al 45 jaar! www.vogelaargroep.nl