Industry Wire

Geplaatst door Blauw Gras

VTech kiest Blauw Gras na bureau-oriëntatie

Internationaal speelgoedconcern VTech heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor Blauw Gras. Het social bureau Blauw Gras is per april aan de slag gegaan voor VTech. VTech brengt hun content onder bij het Amsterdamse bureau.

Volgens Malu Limpens, Senior Marketing Manager bij VTech is Blauw Gras de juiste partij vanwege de optimale combinatie van online strategie en creativiteit. “Samen met Blauw Gras zetten we de nieuwe stap in social marketing.”

Blauw Gras werkt samen met VTech om social content voor het merk te creëren. “We zijn ontzettend blij en trots dat we voor VTech aan de slag zijn gegaan. De speelgoedcategorie in combinatie met het prachtige productaanbod van VTech is voor ons een perfecte ‘speeltuin’ voor social content” aldus Erjon Tuenter, Mede-oprichter en Operational Director van Blauw Gras. “We gaan optimaal gebruik maken van slimme toepassingen in de technieken die Facebook en Instagram bieden. Hierbij zetten we hoofdzakelijk in op engagement & fun met het leger aan (toekomstige) fans dat VTech heeft.

De samenwerking is per 1 april van start gegaan.

Over Blauw Gras

Blauw Gras is hét social bureau van Nederland. Het bureau werkt onder andere voor Bavaria, McDonald’s, HORNBACH, Nederlandse Loterij, Payconiq, Jeans Centre, Iglo, Interpolis, Menzis en Anderzorg.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht