Geplaatst door Wehkamp

wehkamp stijgt voor derde jaar op rij in lijst meest aantrekkelijke werkgevers van Nederland

ZWOLLE, 4 juni 2015 – wehkamp is in de jaarlijkse lijst van ideale werkgevers in Nederland gestegen naar de 30ste positie. Daarmee stijgt het grootste online warenhuis van Nederland voor het derde jaar op rij in de lijst met populaire werkgevers die is samengesteld op basis van de Universum Talent Survey 2015 onder 12.659 bachelor- en masterstudenten door Universal Global. De lijst weerspiegelt de populariteit van werkgevers op de recruitmentmarkt.

Technologie-studenten
Binnen het onderzoek is ook gekeken naar het imago van potentiële werkgevers onder de studenten met een technologische studie. De voorkeuren van deze studenten zijn redelijk stabiel. wehkamp stijgt daarentegen met zes plaatsen naar een 82ste positie, na vorig jaar zijn entree te hebben gemaakt binnen deze categorie.
Sandra Kinds, HR-manager bij wehkamp: “Vorig jaar waren we een van de snelst stijgende bedrijven in de Ideal Employer Ranking en ook dit jaar stijgen we weer in populariteit. Niet alleen bij studenten binnen het business-segment, maar ook bij de studenten die een technologische studie volgen. Daar ben ik natuurlijk enorm trots op. wehkamp is een ondernemende en innovatieve organisatie en we zoeken continue naar gedreven medewerkers die een bijdrage leveren aan ons succes. Wij investeren daarom in een werkomgeving waarin deze aspecten gestimuleerd worden en medewerkers de kans krijgen hun potentieel waar te maken. Het is goed te weten dat dit ook door studenten wordt opgemerkt en gewaardeerd.”

Over wehkamp
wehkamp, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 143 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo’n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, – Huis, Tuin & Do It Yourself, – Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, – Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness.