Geplaatst door XSARUS | Digital Commerce

XSARUS breidt uit met nieuw kantoor in Rotterdam

Sinds 2019 is XSARUS naast de hoofdvestiging in Middelharnis (Zuid-Holland), ook actief met een vestiging in Rotterdam. Het team is de afgelopen drie jaar aanzienlijk gegroeid en timmert hard aan de weg voor verdere groei. Om de ambities waar te kunnen maken werden een grotere kantoorruimte en meer werkplekken noodzakelijk.

XSARUS groeit niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk naar hoog niveau: het nieuwe kantoor bevindt zich op verdieping 37 – op zo’n 140 meter hoogte – in kantorencomplex de Delftse Poort, hartje centrum.

Centrale ligging
De afgelopen jaren is gebleken hoe waardevol de toevoeging is van de vestiging in Rotterdam. XSARUS kan naast het kantoor in Middelharnis, klanten en partners vanuit deze centrale plaats bedienen. De vestiging in Rotterdam heeft een optimale bereikbaarheid, dankzij de ligging aan het Weena, direct naast het Centraal Station.

Het nieuwe kantoor in Rotterdam is operationeel sinds mei 2022.

Paul Kieviet, CEO XSARUS: “Onze vestigingen in Middelharnis en Rotterdam groeien mee met de ambities die we als organisatie en als team hebben. XSARUS’ nieuwe kantoor is een inspirerende locatie waar wij met plezier klanten en partners ontvangen.”