Geplaatst door T-Mobile

Zakelijke klanten krijgen hoofdrol in nieuwe campagne T-Mobile Ondernemen

Den Haag, 4 juni 2020 – T-Mobile Ondernemen start vanaf 4 juni een nieuwe landelijke campagne: Back in Business. Hierin spelen bestaande klanten de hoofdrol. Omdat veel kleine ondernemers hard getroffen worden door de coronacrisis, stelt T-Mobile Ondernemen haar reclamebudget en advertentieruimte beschikbaar voor klanten die nu extra steun kunnen gebruiken.

De coronacrisis heeft grote impact gehad op veel kleine ondernemers: o.a. horeca, kappers en schoonheidssalons moesten noodgedwongen de deuren sluiten en winkels hadden vaak te maken met teruglopende inkomsten. T-Mobile Ondernemen biedt haar zakelijke klanten een steuntje in de rug. Zzp’ers en kleinzakelijke ondernemers in Nederland komen in aanmerking om de hoofdrol te spelen in een co-creatie-campagne. Zo kunnen ondernemers de heropening van bijvoorbeeld hun restaurant, café, winkel, of schoonheidssalon lokaal, kosteloos promoten met een on- en offline reclamecampagne. Van display-advertenties op websites tot out-of-home advertising, in bijvoorbeeld bushokjes.

Co-creatie-campagne

In de pilot-video van deze campagne, die 4 juni live gaat via diverse kanalen van T-Mobile Ondernemen, zien we Steven Macleod. Steven is eigenaar van restaurant Alba aan de Wibautstraat in Amsterdam en klant van T-Mobile Ondernemen. Twee jaar geleden gaf hij zijn kantoorbaan op voor een nieuw avontuur en opende hij zijn eigen restaurant. Begin februari 2020 opende hij de deuren van restaurant Alba en dat bleek een succes. Maar na een paar weken kon hij door de coronacrisis zijn deuren alweer sluiten.

‘Hoe hoger de pieken, hoe dieper de dalen’, zegt hij op zijn Instagram-account. Hier beschrijft Steven hoe het virus hem als ondernemer getroffen heeft en doet hij een oproep voor een financieel steuntje in de rug. Die steun krijgt hij nu ook van T-Mobile Ondernemen: samen creëerden zij een campagne voor restaurant Alba, zonder kosten voor Steven maar mét een groot bereik.

Aanmelden

Naast de pilot-video waarin de campagne bekend gemaakt wordt, ontvangen klanten van T-Mobile Ondernemen een e-mail met daarin een link naar de aanmeldpagina. Via deze pagina kunnen zij zich aanmelden voor een mogelijke hoofdrol in de nieuwe Back in Business-campagne.

Bekijk de pilot-video.

Download de pilot-video (verloopt op 10 juni).