Geplaatst door Zalando

Zalando en Paco Rabanne lanceren exclusieve capsulecollectie

BERLIJN/PARIJS, 11 april 2023 – Zalando, een van Europa’s toonaangevende online platforms voor mode en lifestyle, en innovatief modehuis Paco Rabanne lanceren een capsulecollectie voor het lente/zomerseizoen van 2023. De samenwerking tussen Zalando en Paco Rabanne viert de nieuwe generatie luxeconsumenten met een capsulecollectie van 40 stuks, waaronder iconische Paco Rabanne-tassen met kettingen, rokken, tops en jurken geïnspireerd op discs in gedurfde kleuren.

De samenwerking is een voorbeeld van hoe Zalando, als platform, zeer gewilde designermerken kan aantrekken en kan samenwerken met geliefde lokale modehuizen.

Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury bij Zalando, zegt: “De Paco Rabanne capsulecollectie is een belangrijke stap voorwaarts in onze ambitie om de bestemming te worden voor designermode. Met onze unieke ervaring voor designermerken brengen we luxe mode-inspiratie naar onze klanten en verbinden we hen met onze merkpartners via een unieke gepersonaliseerde ervaring. Onze samenwerking met modehuis Paco Rabanne belichaamt deze richting en brengt de creatieve visie van het merk samen met onze gedifferentieerde en inspirerende designer winkelervaring voor de nieuwe generatie luxeconsumenten.”

De capsulecollectie zal vanaf 12 april exclusief verkrijgbaar zijn op Zalando in alle 25 Europese markten.