Industry Wire

Geplaatst door Zendesk

Zendesk Relate is terug met nieuwe ‘Digital-First’ ervaring

Zendesk, Inc. (NYSE: ZEN) kondigt de terugkeer aan van zijn jaarlijkse conferentie, Relate. Het event heeft een nieuw format dat zijn wereldwijde community van (potentiële) klanten, partners en medewerkers samenbrengt. Deelnemers kiezen hun eigen manier om contact te maken en te leren via een gedeelde online ervaring en persoonlijke evenementen op geselecteerde locaties.

Het virtuele event vindt plaats op 11 en 12 mei. Zendesk geeft gedurende deze dagen deelnemers in iedere regio de mogelijkheid om het event bij te wonen door verschillende tijdstippen aan te bieden. Deelnemers in Europa kunnen op woensdag 11 mei van 16.30-17.30 uur Relate bijwonen.

“Een opmerkelijke klantervaring is een noodzaak en kan de grootste onderscheidende factor zijn van een bedrijf”, zegt Alex Constantinople, Chief Marketing Officer bij Zendesk. “Met Relate vieren we onze klanten en het event is nu toegankelijk voor iedereen die wil groeien door het creëren van een sterkere band met hun klanten.”

Het event laat zien hoe Zendesk bedrijven wereldwijd helpt om de klantervaring opnieuw vorm te geven en gaat onder meer in op:

  • Het gebruiken van de kracht van conversational messaging
  • Het managen en opschalen van de service-operatie in en ‘digital-first’ economie
  • Het bouwen van sterkere en meer robuuste integraties, workflows en automatisering
  • Zorgen dat sales teams meer omzet kunnen behalen

Voor meer informatie en registratie kijk op: www.zendeskrelate.com.

————–

 

Over Zendesk

Zendesk startte de customer experience-revolutie in 2007 door ieder bedrijf wereldwijd in staat te stellen hun klantenservice online te brengen. Vandaag is Zendesk de kampioen van geweldig service overal voor iedereen en ondersteunt het miljarden gesprekken door meer dan 100.000 merken te verbinden met honderden miljoenen klanten via telefoon, chat, e-mail, messaging, social media-kanalen, communities, review sites en helpcentra. De producten van Zendesk zijn met liefde gebouwd om geliefd te zijn. Het bedrijf is opgericht in Kopenhagen, opgegroeid in Californië, naar de beurs gegaan in New York en heeft vandaag de dag wereldwijd meer dan 5.000 mensen in dienst. Meer informatie: https://www.zendesk.nl/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht