“Affiliates springen in op mobiel en social”

Thomas
Pagina tools
INTERVIEW - 29 september 2011 15:52

[Video] Thomas Joosten, CEO van M4N dat onlangs is overgenomen door Zanox, signaleert de trend dat de consument zich verplaatst naar social en mobiel als het om aankopen gaat. “De affiliates springen daar als een van de eersten op in.”

Hij spreekt met Gijs Vroom van Emerce over de trends op affiliategebied, de overname door Zanox, maar ook de cookiewetgeving.

Over dat laatste zegt Joosten onder meer: “De cookiewet zit nu heel raar in elkaar. Niemand weet precies wat ze ermee moeten. Ik verwacht dat het naar een soort gedoogbeleid toe moet gaan omdat het anders niet te handhaven is. Er zitten enkele elementen in de wetgeving, die overigens wel goed zijn. Bedrijven moeten zich bezighouden met de toestemming van consumenten en dat wordt nu geregeld. Onuitvoerbaar, maar de kern van de wet klopt wel.”

Reactie plaatsen

Topic Mobile
Mobile

In Topic Mobile trends, ontwikkelingen, best practises, cases en opinie rond mobile. Blijf op de hoogte, deel kennis en leer van anderen.

Auteur
Jannemiek Starkenburg

Jannemiek Starkenburg

Werkt bijEmerce
FunctieJournalist
TwitterJeannemique
LinkedInPublic Profile
  • 2886Aantal artikelen in totaal
  • 2873Aantal views dit artikel
  • 7187Reacties in totaal