Deel dit artikel
-

Bestuur IAB Nederland uitgebreid

Het bestuur van branchevereniging IAB (Interactive Advertising Bureau) is uitgebreid met een zesde lid. Howard Sewberath Misser, CTO bij Sanoma Media, zal bij het IAB de portefeuille ‘techniek’ op zich nemen.

Zijn loopbaan als onderzoeker vervolgde Howard Sewberath Misser bij KPN Research, waar hij onder meer de uitrol van het ADSL-netwerk overzag. Bij Telfort Internet was hij als CTO verantwoordelijk voor technologie en operations. Daarna volgde de overstap naar Sanoma waar hij benoemd werd tot CTO van de digitale tak van het bedrijf.

Sanoma Media werkt al jaren nauw samen met IAB en voorzitter Joris van Heukelom was er ooit Digital Director.

Het volledige bestuur van IAB bestaat nu naast Howard uit Joris van Heukelom (partner bij MakerStreet), Auke van den Hout (medeoprichter van Adatus), Lot Keijzer (marketingdirecteur Benelux bij LinkedIn), Emile van den Berg (oprichter van Extra Nieuw) en René Zeedijk (medeoprichter van MediaScience).

Deel dit bericht

2 Reacties

Arno Peperkoorn

Slimme man op een goeie plek. Absolute aanwinst!

Van Deurzen

Slechte man op die plek… Weinig inhoud. Laatst nog horen spreken op een CIO bijeenkomst, over Big Data, wat een leeg verhaal zonder strekking…

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond