Deel dit artikel
-

Koerier UPS investeert verder in e-commerce

Bezorger UPS gaat beter inspringen op e-commerce in Europa en heeft Joe Mozzali benoemd als hoofd van Global UPS Access Points. Het bedrijf is bezig om duizenden bezorgpunten uit te rollen in onder meer Nederland, België en Luxemburg.

Naast de bezorgpunten die zijn overgenomen van Kiala, het bedrijf dat in 2012 werd gekocht, wordt speciale technologie geïmplementeerd om de bezorgingen te stroomlijnen.

UPS heeft zijn bezorgpunten uitgebreid naar elfduizend locaties, waaronder sinds kort Engeland en Duitsland. In dat laatste land opereert men onder de noemer UPS Paket Shop.

Volgens topman Jim Barber is e-commerce een van de belangrijkste groeigebieden voor UPS. Alleen al in Europa groeit die branche met vijftien procent.

Deel dit bericht

1 Reactie

Tako

Ik moet zeggen dat die bezorgpunten ook echt ideaal zijn als je geen tijd/zin hebt om onder brievenbus te gaan liggen wachten op je bestelling. Logische stap.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond