Deel dit artikel
-

Nathalie Peters nieuwe voorzitter IAB

Nathalie Peters wordt de nieuwe voorzitter van het IAB, de branchevereniging voor digitale marketing. Ze vervangst Joris van Heukelom, die deze rol de afgelopen vier jaar vervulde. Van Heukelom blijft als bestuurslid actief met een focus op innovatie binnen het digitale marketingvak.

Peters is al enige tijd IAB-bestuurslid. Zij startte haar digitale carrière bij Wegener, City Online. Ook richtte ze Ogilvy Interactive op bij OgilvyOne en bouwde ze mee aan de groei van Tribal DDB.

In 2005 heeft ze de stap gemaakt naar het digitaliserende mediabureau. Als Managing Director initieerde ze binnen de IPG Mediabrands groep de volgende digitale bureau’s: digilogue, RepriseMedia (recentelijk geïntegreerd in Traffic4u), Cadreon (RTB) en Spring Creek (social).

Door de jaren heen heeft zij plaats genomen in diverse (inter)nationale jury’s (zoals de Cannes Lions, Esprix, AMMA’s ) en diverse bestuursfuncties vervuld (VEA, IAB).

Peters studeerde in Maastricht, is doctorandus Economie Marketing en Organisatie, heeft een post doc studie E-commerce aan het Erasmus Universiteit gedaan en een LCOR programma gevolgd aan Stanford University.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond