Deel dit artikel
-

Oprichters Mannenmedia verkopen hun aandelen

Jeroen Rutte gaat het internetbedrijf Mannenmedia van Marque Joosten leiden. Twee private investeerders maken bovendien de weg vrij om verder uit te groeien. Mannenmedia exploiteert ruim 25 (mobiele) websites, blogs en apps met een maandelijks bereik van circa 6 miljoen unieke bezoekers.

Joosten en CTO Marijn Pijnenborg verkopen hun aandelen in het bedrijf om zich te kunnen richten op nieuwe activiteiten. Volgens Joosten is Mannenmedia in zes jaar tijd uitgegroeid tot een ‘gezond internetbedrijf’ en moeten nieuwe investeringen toekomstige groei van de specialistische netwerken Motomedia en Sportivomedia accelereren.

Jeroen Rutte is al sinds de oprichting werkzaam bij Mannenmedia. Met nieuw te ontwikkelen technieken kan volgens Rutte optimaal worden ingespeeld op de ontwikkelingen op het gebied van automated trading en de ROI-behoeften van adverteerders. ‘Daarbij wil Mannenmedia nog meer inzicht krijgen in het effect van een campagne op de consument.’

Mannenmedia is in 2007 gestart. In 2008 werd een strategische samenwerking gerealiseerd met Autoblog. Motomedia dekt met veertien automotive titels naar eigen zeggen vrijwel alle aspecten van autobezit, autonieuws en mobiliteit. Sportivomedia telt zes sportwebsites met het laatste nieuws op het gebied van auto- en motorsport, voetbal, wielrennen, schaatsen en tennis. Het mannennetwerk is recent uitgebreid met Apparata.nl, een nieuwe site over gadgets en technology.

Deel dit bericht

1 Reacties

Tim Kraaij

Gefeliciteerd Jeroen ! 🙂

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond