Deel dit artikel
-

DDMA uitgebreid met commissie Search

De branchevereniging voor dialoogmarketing DDMA is uitgebreid met een nieuwe commissie, Search. Die moet de kennis over search onder DDMA-leden, de branche, het onderwijs en ieder ander vakgebied waar zoekmachinemarketing een rol speelt vergroten.

Zoekmachinemarketing is niet meer weg te denken uit de marketingmix van de adverteerder, stelt DDMA. De doelstelling om het kennisniveau bij de relevante partijen te vergroten, is de volgende stap om deze marketingvorm naar een nóg hoger niveau te tillen. De commissie bestaat uit louter professionals.

Uit ervaring van de commissieleden blijkt dat er vanuit de markt nog steeds een grote informatiebehoefte is naar up-to-date inzichten van professionals. Dit heeft de commissieleden doen besluiten een online vraagbaak open te stellen. Via de ‘Searchmarketing Vraagbaak’ kunnen vragen op het gebied van zoekmachinemarketing bij de commissie Search worden neergelegd, waarna binnen een week een met zorg samengesteld antwoord wordt gegeven.

De commissie Search bestaat uit zowel bureaus als adverteerders. Huidige commissieleden zijn: Wouter Theijsmeijer (Ematters), Jan Dirkzwager (S&D Interactive Media), Robert de Boer (LeadToday), Judith Nissen (iProspect), Gijs Bodenstaff (Linkbuilding Specialist), Marielle Konijn (Nuon) en Jeroen Beelen (Het Nederlandse Rode Kruis). Het totaal aantal DDMA-commissies komt hiermee op 21, waarin zo’n 300 leden actief zijn.

Deel dit bericht

2 Reacties

sjoerd

LOL In het land der blinden .. De ene zal nog harder dan de ander roeptoeteren in dit commitee 🙂

Wouter Theijsmeijer

Ter volledigheid Eduard Blacquière van OrangeValley http://www.orangevalley.nl zal 14 maart ook plaatsnemen in de commissie. Eduard onderschijft het doel van de DDMA om middels kennisdeling de markt verder te professionaliseren.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond