‘Wat is je winnende marketplacestrategie?’

Die vraag stelde investeerder Johan van Mil vaak aan de portfoliobedrijven uit zijn Peak Capital. Zonder een messcherpe strategie had Catawiki bijvoorbeeld de wereldtopper van nu niet kunnen zijn.
Ook met United Wardrobe, Onefit en Studocu sprak Van Mil veelvuldig over hun marktplaatsstrategie. Op dinsdag 12 maart deelt hij zijn inzichten, positief en negatief, met het publiek dat dan Emerce Update Marketplace bezoekt.
Die dag biedt ook podium aan een CEO-panel met de bazen van Funda, Tweakers, Springest en Markplaats.nl. En natuurlijk is er aandacht voor hoe retail en marktpaatsen zijn te combineren en wat mogelijk en belangrijk is bij de logistieke afwikkeling.
Al deze thema’s komen aan de orde tijdens de Update Marketplaces (programma ).
Emerce Updates zijn kleinschalige thematische congressen rondom één thema dat op de actualiteit leunt. Een Update biedt expertsessies, discussiepanels en presentaties. Hierdoor zijn bezoekers binnen een dag helemaal up-to-date over het onderwerp. Op 5 maart vond Update Voice plaats, ook in B.Amsterdam.
Foto: Peter Boer (c)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond