
Vijf tips om je klantbeleving direct te verbeteren
Doordat zich (noodgedwongen) steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van je klant. Vijf tips om je customer experience te verbeteren met behulp van e-mailmarketing.
Een goede klantbeleving bestaat uit verschillende elementen. Een daarvan is e-mailmarketing. In dit webinar deelt Michelle Brinkhuis van ISM vijf praktische tips om je klantbeleving te verbeteren met de inzet van e-mailmarketing. Tijdens de sessie zal zij aan de hand van voorbeelden laten zien hoe jij met je merk de klant het beste begeleidt en zo een goede klantervaring biedt.
De tips die aan bod komen zijn:
- Storytelling: Wat maakt een merk relevant en uniek
- Data verzamelen: Hoe kun je jouw klant betrekken bij jouw unieke verhaal?
- Leer je klant kennen: Wat beweegt jouw klant?
- Get personal: Jouw klantinzichten toepassen
- Klantbegeleiding: Customer life cycle
Spreker: Michelle Brinkhuis (marketing automation consultant bij ISM eCompany)
Host: Roeland de Bruin (Cool Content Company)
Collectie: E-commerce Live
Nieuwe insights
Fulfilmentpartij Monta versnelt groei rondom duurzamere e-commerce logistiek met komst nieuw pand[Podcast] Lokke Moerel: “We zitten in de grey zone – niet in oorlog, niet in vrede”Succesvol een online business starten met marketplaces en e-commerce softwareBezoekersregistratie in de hybride werkomgeving: uitdagingen en oplossingenGebruik je zakelijke kleding als marketinginstrumentGerelateerde artikelen


B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success

Hoe je technologie benut met AI-management
