Whitepaper
Verbeter de internationale- en omnichannel bereikbaarheid van je klantenservice
Het is lastig om je op productniveau te onderscheiden van anderen. Op alleen goede producten is het lastig concurreren want daarvan zijn er meer. Het gevoel om je merk en bedrijf heen wordt daardoor steeds belangrijker. Met je klantenservice kun je een wow-experience creëren en verwachtingen overtreffen. Voorwaarde is wel dat je klantenservice goed en efficiënt is ingericht.
Compliant, effectief en efficiënt
In deze whitepaper loop je langs verschillende onderwerpen met betrekking tot klantenservicetelefonie en de omnichannel kanalen waarmee je makkelijk checkt of jouw internationale klantenservice compliant, effectief en efficiënt ingericht is.
- Het telefoniekanaal
We kijken naar de servicenummers, statistieken en compliancy. - Nieuwste ontwikkelingen
Welke voordelen kun je hieruit halen? - Optimale bereikbaarheid
Hoe helpen routeringe, IVR’s en piekoplossingen met het optimaliseren van je bereikbaarheid? - Klantcontactpakket
Hoe beheer je de interacties in de verschillende kanalen op een slimme en efficiënte manier?
)
Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden