Deel dit artikel
-

E-Commerce Live: Internationale expansie: lef of verstand?

Internationaal gaan kan een manier zijn om als bedrijf je schaal te vergroten, maar er zijn ook uitdagingen. Denk aan gestegen kosten. Niet expanderen kan riskant zijn. Expanderen ook. Waarom zou je wel of niet de grens over gaan? Hoe goed moet je bedrijf voorbereid zijn? Je hoort het aanstaande woensdag op Emerce E-Commerce Live! van Thomas Bunnik van Whoppah.

Thomas was tot 2014 wereldwijd verantwoordelijk voor Investment Funds bij ABN AMRO. In 2014 lanceerde hij Pritle, een geautomatiseerde vermogensbeheerder, die hij in 2017 verkocht aan BinckBank

Na zijn vertrek in 2018 startte hij, samen met zijn vrouw Evelien, Whoppah. Een online marktplaats voor tweedehands design. Met 16 miljoen euro financiering en een team van 49 mensen groeide Whoppah uit tot de grootste interieurmarktplaats in Europa, actief in Duitsland, Nederland en België.

Kaarten voor Emerce E-Commerce Live zijn hier te koop.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond