Industry Wire

Geplaatst door Triangle PR

Lesara zet groots in op Nederlandse markt

Amsterdam, 05.01.2017 – Traditionele designers snappen helemaal niets van Lesara.nl. Hoe is het toch mogelijk dat Lesara altijd de nieuwste mode en lifestyle trends voor iedereen betaalbaar kan maken? Dit is de nieuwe intro van de nieuwe tv-spot van Lesara. Op humoristische wijze brengt Lesara hun boodschap over: wie van goede deals, de beste prijzen en de laatste trends houdt, moet bij de onlineshop voor voordelige mode- en lifestyleproducten zijn. Met de nieuwe TV campagne zet Lesara groots in op de Nederlandse markt.

‘’Met deze commercial willen we nog meer Nederlandse consumenten aanspreken en laten zien dat de laatste trends op gebied van mode en lifestyle helemaal niet duur hoeven te zijn. 2016 was voor Lesara een heel succesvol jaar en dat willen we natuurlijk doorzetten naar 2017,’’ aldus country manager van Nederland Sander van Bladel. De tv reclame wordt in Nederland uitgezonden op RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, RTL Lounge, RTL Crime, History, Triade, 24 Kitchen, Discovery, Eurosport, Fox, Fox Sports, ID, National Geographic en TLC.

Lesara is gelanceerd in november 2013 en is nu al een snel groeiende webshop. Ze zijn actief in 23 landen en hebben meer dan 1,5 miljoen klanten wereldwijd. In Nederland heeft Lesara in 2015 tot 2016 een omzetgroei van 330% gerealiseerd. Ook voor 2017 heeft Lesara ambitieuze plannen.

De tv spot is hier te bekijken

https://youtu.be/FL10lQm9auU

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht