Alain Dujardin
  • Alain Dujardin

  • 3 artikelen
  • 425.805 views
  • 8 reacties

Alain Dujardin

Werkt bij
Greenberry
Functie
Creatief directeur en partner
Twitter
@pocketstories
Linkedin
nl.linkedin.com/in/alaindujardin

Alain startte ooit als copywriter bij een traditioneel reclamebureau, maar maakte vrij snel de switch naar digitaal. Alain werkte meer dan 10 jaar als copywriter en creative director bij de internationale bureaus Framfab, Agency.com (TBWA\) en Lost Boys (LBi). In 2011 sloot hij zich aan als creatief directeur en partner bij digitaal communicatiebureau Greenberry, waar hij werkt voor merken als Centraal Beheer, PostNL en VARA.

Artikelen van Alain Dujardin

  • 21 november 2013 13:29

Lovie Awards 2013: de beste mobiele cases

Vorige week woensdag werden in Londen voor de derde keer de Lovie Awards uitgereikt. De Lovie Awards is de Europese tegenhanger van de Webby Awards en worden toegekend aan de beste digitale projecten van Europa. Met het VARA Kassa Panel won Greenberry een gouden en zilveren Lovie Award. Alain Dujardin deelt de meest opvallende mobiele winnaars.

  • 2 oktober 2012 10:11

Het tweede scherm van Kassa

Met een blad, een levendige community en een zeer drukbezochte website is Kassa uitgegroeid tot een crossmediaal merk. De uitdaging voor het ontwikkelen van een tweedeschermtoepassing was om al deze elementen logisch, maar ook verrijkend met elkaar te verbinden.

  • 15 januari 2005 00:00

Column: Waarom RSS-marketing doorbreekt

E-mail marketing is erin geslaagd om binnen vijf jaar door te dringen tot de top van de marketingmix. Op eMarketer was recent te lezen dat e-mail marketing zelfs een bedreiging vormt voor TV als dominante marketingkanaal. RSS marketing zal echter binnen twee jaar een bedreiging vormen voor e-mailmarketing, aldus Frank Janssen van Frankwatching.com.