Levi van Wijngaarden
  • Levi van Wijngaarden

  • 8 artikelen
  • 610.354 views
  • 3 reacties

Levi van Wijngaarden

Werkt bij
C.O.M. & Prodos Online Marketing
Functie
Online Marketing Specialist
Twitter
@Levi_van_W
Linkedin
http://nl.linkedin.com/in/levivanwijng...

Levi van Wijngaarden heeft ruim 15 jaar ervaring met online marketing. Deze ervaring heeft hij opgedaan in verschillende branches zoals finance, online gaming en e-commerce. Bij Compare Group was hij verantwoordelijk voor oa Vergelijk.nl, en introduceerde hij succesvol een cps service en de Online Shelf propositie. Levi van Wijngaarden is dan ook genomineerd geweest voor meest innovatieve e-commerce man van het jaar. Na zijn functie als Head of Search bij Havas Media waar hij verantwoordelijk was voor de SEM activiteiten van grote internationale partijen zoals oa Philips, Citroën en Bison is hij gaan werken als zelfstandig online marketing professional voor verschillende opdrachtgevers zoals Difrax, EnergieWonen en Lockerbox. Daarnaast is hij lid van de DDMA Commissie Search en zit hij in de organisatie van Friends of Search.

Artikelen van Levi van Wijngaarden

  • 9 januari 2018 13:00

‘Facebook zal zijn targeting gebruiken om advertenties weer te geven op WhatsApp’

Samantha Noble is de oprichter van Biddable Moments, een Paid Media Consultancy Agency dat zich richt op het helpen van merken bij het vergroten van hun omzet via PPC en doelgroepen-ontwikkeling. Samantha heeft de UK Search Personality Award gewonnen bij de UK Search Awards 2016 en werd ook beoordeeld als een van de top 25 in PPC Heros ‘Most Influential PPC Experts’ lijst in 2016 en 2017. In 2011 richtte Samantha de Digital Females-groep op die nu meer dan 750 leden heeft en tot nu toe 16 evenementen heeft georganiseerd.

  • 3 juli 2017 13:00

Google stopt met scannen van Gmail content. Wat zijn de effecten?

Onlangs kondigde Diane Green, Google’s Senior Vice President of Cloud Business, in een blogpost aan dat Google nog dit jaar gaat stoppen met het gebruiken van de inhoud van de Gmail inbox van gebruikers om advertenties te tonen. Het targeten op basis van keywords en domeinen uit de content van de Gmail inbox is momenteel de meest efficiënte manier om performance gerichte Gmail-ads campagnes op te zetten. Geen goed nieuws dus. Wat betekent dit voor Gmail-ads en hoe blijf je Gmail-ads efficiënt inzetten?

  • 1 februari 2017 15:00

Marty Weintraub (AimClear) over de waarde van psychografisch targeten

Marty Weintraub is oprichter en CEO van aimClear, een Amerikaans onlinemarketingbureau dat gespecialiseerd is in het gebruik van psychografie bij het bepalen van doelgroepen en het genereren van klanten en leads. Psychografische targeting gaat nog weer een stapje verder dan targeten op de bekende variabelen. Wat is zijn visie op het vakgebied en hoe ziet hij de toekomst? In aanloop naar zijn presentatie op Friends of Search vroegen we het hem.

  • 1 februari 2016 11:00

‘Onze wereld is niet Mobile First maar Cross Device’

Emily Grossman is een Mobile Marketing Specialist bij MobileMoxie en ze werkt al met mobiele apps sinds het begin van de app stores in 2010. Ze voorziet grote veranderingen door o.a. predictive search, App Indexing, App streaming en deelt een aantal zeer interessante search ‘geheimen’. Emily spreekt op 11 februari op het door DDMA en IAB georganiseerde search congres Friends of Search.

  • 20 december 2013 13:00

Trends 2014: Maurice Barten van Ahold over het komende jaar

In dit artikel is Maurice Barten, werkzaam als Manager Online Communicatie bij Ahold, aan het woord over de trends van 2014. Zowel op het gebied van digital media in het algemeen, als specifiek gefocust op e-commerce. Wat verwacht hij van het komende jaar binnen het snelgroeiende segment van online boodschappen doen?

  • 16 mei 2013 12:30

Een vergelijkingssite is geen webwinkel

De ene vergelijkingssite na de andere kondigt aan om van een ouderwetse leadgenerator te veranderen in een e-commerceplatform. Een gouden kans of krijgt de webshop er een concurrent bij?