Sanoma doet programmatic voor Adfactor
Online reclame-exploitant Adfactor heeft zijn titels voor programmatic advertising aangesloten op het netwerk van Sanoma.
Online reclame-exploitant Adfactor heeft zijn titels voor programmatic advertising aangesloten op het netwerk van Sanoma.
Sanoma|SBS en Adfactor gaan een samenwerking aan waarbij ze hun expertise op het gebied van digital advertising en programmatic trading bij elkaar leggen.
Adfactor gaat in Nederland de reclame verzorgen op de pagina’s van WeTransfer.
Bureau Adfactor gaat samen met RTL Z de exploitatie met native advertising van RTLZ.nl verzorgen.
Adfactor en Semilo-onderdeel Mobvious sluit een samenwerking om het bereik van mobiele reclamecampagne te vergroten.
Reclame die er bijna niet meer uitziet als een commerciële boodschap. Dat is wat social-nieuwssite Upcoming.nl doet middels een samenwerking met Adfactor.
Site-exploitant Adfactor zet de op zijn netwerk aangesloten bloggers in om content te produceren voor de social media-kanalen van adverteerders. De kreet dat 'adverteerders als uitgevers moeten denken' krijgt...
De online exploitanten WebAds en Ad.factor gaan nieuwe, 'rijkere' bannervormen inzetten. Technologiebedrijf MM1X besloot vorige maand ook deze richting in te slaan.
AdFactor denkt dat meer dan de helft van de webadvertenties uiteindelijk getoond zal worden op basis van persoonsgegevens die leden van online communities achterlaten op profielen bij hun digitale...
Het publiceren van een 'dreigende' chat richting UPC van de Geenstijl-redactie was voldoende om een medewerkster van het blog in allerijl te laten ontzetten uit haar telecommalaise. UPC heeft...