CM.com ziet af van beursgang
Technologiebedrijf CM.com ziet af van de voor vandaag geplande beursgang. Zonder nader op details in te gaan geeft de leiding ‘ongunstige marktomstandigheden’ als reden.
Technologiebedrijf CM.com ziet af van de voor vandaag geplande beursgang. Zonder nader op details in te gaan geeft de leiding ‘ongunstige marktomstandigheden’ als reden.
“We krijgen in de toekomst minder apps, omdat die niet meer nodig zijn”, vindt Jeroen van Glabbeek. “Je moet niet op het platform, maar in het kanaal zitten.”
Technologiebedrijf CM.com gaat op 11 oktober naar de beurs tegen een waardering van rond de 300 miljoen euro. De oprichters houden na de beursgang nog minstens 57 procent van de aandelen.
Technologiebedrijf CM.com vraagt een beursnotering aan en wil daar in de komende weken 100 miljoen euro mee ophalen. Het geld wordt gebruikt om de buitenlandse groei te versnellen, zowel organisch als via overnames.
CM.com zou overwegen het bedrijf naar de beurs te brengen. Dat zou nog voor het einde van het jaar kunnen gebeuren, aldus bronnen aan Het Financieele Dagblad.
“Voor ons is dit het vehikel om de toekomst te laten zien”, zegt Jeroen van Glabbeek over zijn sponsoring van de Formule 1 in Zandvoort. “Als bedrijf maken we de overstap van eenwegverkeer met sms naar directe interactie en conversational commerce met nieuwe systemen.”
Technologiebedrijf CM.com is een van de vijf eventspartners, of: lokale hoofdsponsoren, van de Grand Prix in Zandvoort voor de komende jaren.
Albert Heijn claimt een Europese primeur met pin- en kassaloos winkelen bij AH To Go. Meer supermarkten in Europa zullen volgen.