Meer Artikelen

Premium

Kwartaalomzet CM.com: 38,5 miljoen euro (+67%)

De verkopen bij technologiebedrijf CM.com stegen in het derde kwartaal met 67 procent tot 38,5 miljoen euro. Daarbij realiseerde het een winstmarge van 25 procent. De onderneming houdt de ogen open voor overnamekandidaten.

Venture
Premium

CM.com dieper in conversational commerce met overname Robin

Technologiebedrijf CM.com doet zijn tweede overname in de hoek van automatisering van klantcontact. Na CX Company in mei leggen de Brabanders nu de hand op RobinHQ.

Venture

Hoe de juiste balans tussen technologie en mens de klantervaring verbetert

De juiste combinatie van mens en technologie kan leiden tot waardevolle efficiëntieslagen en een betere klantervaring.

Customer Experience
Premium

CM.com brengt mobiele marketingsuite uit

Technologiebedrijf CM.com rolt een nieuwe marketingdienst uit die een handvol voorheen losse producten combineert. De propositie van de Brabanders schuift omhoog richting CRM-gebaseerde diensten als Salesforce.

Customer Engagement
Premium

Omzet CM.com stijgt 30% tot 58 miljoen euro, vooral door buitenland

Techbedrijf CM.com zag de omzet over de eerste zes maanden van 2020 stijgen tot 58 miljoen euro. Zeventig procent van de groei komt uit het buitenland, waar de Brabanders het geld van de beursgang investeren in de bouw van een kantorennetwerk.

Venture

Hoe conversational commerce je volledige mobile customer journey optimaliseert

Consumenten die interesse hebben in je product of dienst, willen via hun favoriete communicatiekanaal real time contact en direct de interactie aan kunnen gaan.

Customer Service

Mark Appel (CM.com) ‘Wat moet ik met conversational marketing?’

Mark Appel is chief marketing officer bij CM.com en heeft al twintig  jaar ervaring in de marketing bij bedrijven als Exact, Twinfields en Apple.

Online marketing

Mark Appel (CM.com): ‘Tien jaar ervaring in marketing automation, hoe zou ik het anders doen?’

Mark Appel is Chief Marketing Officer bij CM.com en heeft al twintig jaar ervaring in de marketing, waarvan hij al zeker tien jaar bezig is met marketing automation.

Marketing automation
Premium

CM.com koopt CX Company

Technologiebedrijf CM.com koopt CX Company uit Rotterdam, een specialist in chatbottechnologie. De bedrijven gaan hun diensten combineren. Zo ontstaat een leverancier van digitale kanalen, betalingen en te automatiseren conversaties.

Customer Engagement
Premium

Mark Appel CMO van CM.com

De voormalig marketingdirecteur van Exact Software gaat aan de slag bij CM.com als CMO, een positie die daar nog niet bestond.

Venture
Premium

Takeaway.com Duitsland zet ‘opvolger van sms’ RCS in

Klanten van Lieferando, een Duits filiaal van Takeaway.com, kunnen binnenkort geanimeerde en interactieve sms’jes gaan ontvangen van hun bezorgrestaurant.

Customer Service
Premium

CM.com lanceert WeChat Pay voor Europese klanten

Technologiebedrijf CM.com voegt WeChat Pay toe aan zijn portfolio met gebundelde betaal- en communicatiediensten.

Payment
Premium

Handel in aandelen CM.com van start

Technologiebedrijf CM.com uit Breda heeft zojuist een notering gekregen aan de beurs in Amsterdam. De koers stond kort na de opening zeven procent onder de openingskoers.

Venture
Premium

Omzet CM.com groeit 14% tot 96 miljoen euro

Techbedrijf CM.com uit Breda heeft de omzet in 2019 met 14 procent zien stijgen tot 96 miljoen euro. Die groei komt niet van Payments, want daar laat het bedrijf vijf procent krimp zien.

Customer Engagement
Premium

CM.com alsnog naar de beurs

Telecom- en betaalbedrijf CM.com gaat alsnog naar de beurs in Amsterdam, via de overname van de lege beurshuls Dutch Star Companies One. De transactie brengt ook een investering van tachtig miljoen euro met zich mee.

Venture