Welk Nederlands e-commerce bedrijf heeft de sterkste merkreputatie?
Dit rapport van Coosto geeft inzicht in de leidende E-commerce bedrijven in Nederland op het gebied van positieve merkreputatie. Welk
Dit rapport van Coosto geeft inzicht in de leidende E-commerce bedrijven in Nederland op het gebied van positieve merkreputatie. Welk
Klantenservice en ticketing zijn bij NS International binnenkort voor de reiziger geen gescheiden kanalen meer.
Social media-monitor Coosto breidt zijn bereik uit van het digitale domein naar radio en televisie. Bedrijven komen zo te weten waar, hoe en wanneer hun merk of product in...
Coosto publiceert een gratis real time index die laat zien over welke merken het meest wordt gesproken in het Nederlandse deel van de Twitterchats.
Een onderzoek onder Nederlands honderd grootste adverteerders laat zien dat ze acht op de tien Twittersignalen langs zich heen laten gaan.
Blogs, tweets, Facebookberichten en andere socialmediauitingen bevatten een schat aan lokale marketinginformatie. Coosto probeert die met een nieuwe feature te ontsluiten.
Socialmediabureau KREM en monitoring- en webcareleverancier Coosto slaan de handen ineen. Ze gaan elkaars diensten gebruiken en uitdragen.
Het Eindhovense Coosto, dat een SaaS-oplossing biedt voor het volgen van sociale media en webcare, breidt uit naar Engeland. Er komt een Engelse kantoor van waaruit de Noord-Europese markt...